مجله سیم کارت

حضور ایرانسل در نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید

0 22

حضور ایرانسل در نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید

شرکت خدمات ارتباطاتی "ایرانسل" دومین اپراتور تلفن همراه و اولین و بزرگترین اپراتور دیتای ایران است که در زمینه ارائه خدمات شبکه تلفن همراه، خدمات اینترنت پرسرعت تلفن همراه و اینترنت پرسرعت وایمکس ثابت، و "اینترنت پرسرعت" وایمکس ثابت جدید TD-LTE فعالیت می‌کند.این اپراتور قصد دارد در اولین نمایشگاه «فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید» شرکت نماید.این نمایشگاه از تاریخ 27 تا 30 تیرماه و در محل دائمی نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد.ساعت بازدید از 10 صبح تا 18 بعداز ظهر می باشد.

این نمایشگاه با هدف رونق تولید و همچنین داخلی سازی نیازهای صنایع کشور و توسط توسط سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار خواهد شد.

ایرانسل با حضور در این نمایشگاه با ارائه ی نیازمندی های خود تلاش می کند تا شرکتهایی تامین کننده را یافته و نیازهای خود را ارائه دهد.در واقع این اپراتورمی خواهد، با ارائه فهرستی از نیازمندی‌های خود برای تأمین خدمات و تجهیزات مورد نیاز، در نمایشگاه« فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید» شرکت‌های تأمین کننده را شناسایی و با آن‌ها مذاکره می‌کند.

بهتر است بدانید آن چه نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل را از دیگر نمایشگاه‌ها متمایز می‌کند عرضه‌ی نیازها به جای نمایش دست‌آوردهاست.بنابراین این اپراتور با شناسایی و شناخت تامین کنندگان موردنیاز خود،قصد دارد در زمینه های مختلفی فعالیت کرده و یا فعالیت خود را گسترش دهد.

زمینه های فعالیت مدنظر ایرانسل شامل شرکت‌های سازنده تجهیزات مراکز سوئیچ و دیتا سنتر، تجهیزات شبکه، انتقال، پسیو، فیبر و متعلقات آن، خدمات طراحی، نرم‌افزارها، ساخت ‌سایت‌های مخابراتی و … می باشد.

در این نمایشگاه صاحبان صنایع جهت رونق کسب و کار خود و بیان نیازمندی های موجود ، در تلاش هستند تا شرکت‌ها و مجموعه‌هایی که توانایی ساخت، تولید یا تجهیز نیازهای خود را دارند به مذاکره پرداخته و طرح ها و اهداف خود را برای آنها ارائه نموده و همکاری جدیدی را آغاز نمایند.

ایرانسل در سالن 18 این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.