مجله سیم کارت

حضور رایتل در نمایشگاه تهران هوشمند

0 24

حضور و حمایت رایتل از سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند

همانطور که در جریان هستید از امروز 18 آذر ماه همایش و نمایشگاه تهران هوشمند آغاز شده و تا 19 آذر ادامه می یابد. از اینرو اپراتورهای همراه اول و رایتل در این نمایشگاه حضور فعالی خواهند داشت.این نمایشگاه با حمایت رایتل  و توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران شروع خواهد شد.این نمایشگاه هم اکنون در مرکز همایش های برج میلاد تهران در حال برگزاری می باشد.

 همانطور که می دانید خرید سیم کارت رایتل هم اکنون روز به روز در حال افزایش بوده و در مقایسه با آمار بالای خرید خط همراه اول ، در جایگاه مناسبی قرار گرفته است. از اینرو هر کدام از اپراتورهای در تلاش هستند تا بتوانند بر دیگری پیشی گرفته و جایگاه مناسبی برای خود رقم بزنند.بنابراین رقابت مربوط به خرید سیم کارت در بین تمامی اپراتور به رقابتی سنگین برای اپراتورها و انتخابی هیجان انگیز برای کاربران به حساب می آید. زیرا تمامی اپراتورها تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانند رضایت مشترکین و کاربران خود را جلب نمایند.

لازم به ذکر است که بیشتر تمرکز اپراتور رایتل برای شرکت در این همایش و نمایشگاه به جهت هوشمندسازی حوزه‌هایی چون مدیریت آب و انرژی، کشاورزی و کلانشهرها می باشد. از اینرو تمرکز ابن اپراتور در بخش حمل و نقل هوشمند بر روی موقعیت‌یابی، دما و رطوبت و تشخیص ضربه  می باشد. همچنین رایتل در زمینه آب و انرژی  سعی کرده است تا به آلاینده‌ها، آبیاری فضای سبز و روشنایی شهری بپردازد.

در ادامه ذکر این نکته حائز اهمیت است که رایتل در بخش شهر هوشمند بر تجهیزات و نرم افزارهای کاربردی و در بخش کشاورزی هوشمند به آبیاری هوشمند، گلخانه هوشمند، پرورش ماهی هوشمند توجه بسیار ویژه ای کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.