مجله سیم کارت

حضور شاتل موبایل در سیزدهمین نمایشگاه بورس ، بانک و بیمه

0 19

اپراتور شاتل موبایل از اپراتور های برتر در ایران است و اولین اپراتور نسل جدید خدمات در کشور است . اپراتور شاتل موبایل اولین اپراتور در کشور است که سیم کارت هوشمند را ارائه داده است و این اپراتور بزرگ همواره راه کار های جدیدی را برای مشترکین سیم کارت های خود ارائه می دهد .
اپراتور شاتل موبایل در سیزدهمین نمایشگاه بورس ، بانک و بیمه که از 18 خرداد ماه 1400 تا 21 خرداد ماه 1400 برگزار می شود شرکت کرده است و اپراتور شاتل در این نمایشگاه فناوری های جدید و راه کار ها و محصولات جدید خود را معرفی خواهد کرد . به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل ، اپراتور شاتل موبایل در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک و بیمه در سالن 38 حضور دارد و  بر اساس این گزارش بعضی از محصولات و خدمات ارائه شده در این نمایشگاه برای اولین بار است که ارائه شده است .
شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه در کشور است و این اپراتور بزرگ سیم کارت شاتل موبایل هوشمند را در ایران برای اولین بار رونمایی کرده است . "سیم‌ کارت شاتل موبایل" هوشمند ، با استفاده از زیر ساخت فنی مبتنی بر هوش مصنوعی و قابلیت اتصال خودکار به بهینه‌ ترین و با کیفیت ‌ترین شبکه و آنتن موبایل موجود در هر منطقه ، همیشه بهترین پوشش شبکه را انتخاب می ‌کند . بر اساس گزارش روابط عمومی شاتل موبایل ، یکی از راه کار های جدید این اپراتور که در این نمایشگاه به بازدید کنندگان معرفی خواهد شد ، سیم‌ کارت با برند اختصاصی سازمان‌ ها و شرکت ‌ها است . این راه کار امکانات تجاری جذابی از جمله تبدیل نام شبکه به نام برند بدون نیاز به زیر ساخت فنی و شبکه ، اپلیکیشن و پنل‌ های اختصاصی مدیریت حساب "سیم‌ کارت" ، امکان تخصیص بسته‌ های سازمانیِ شخصی‌ سازی شده به سطوح مختلف کارکنان و تجهیزات و بسیاری خدمات دیگر در اختیار سازمان‌ ها و شرکت ‌ها قرار می ‌دهد و در مدیریت هزینه‌ های ارتباطی آن‌ ها بسیار مؤثر خواهد بود . هم چنین فناوری « موبایل کانکت » به عنوان جدید ترین تکنولوژی احراز هویت از طریق سیم کارت ، که برای اولین بار در ایران ، توسط شاتل موبایل و با همکاری پژوهش کده AICT دانشگاه صنعتی شریف ارائه شده است در این نمایشگاه معرفی خواهد شد . صاحبان کسب و کار می ‌توانند با سرویس APN-VPN شاتل موبایل ، به عنوان تنها راه کار سازمانی همگرای خدمات ثابت و سیار در این نمایشگاه آشنا شوند که امکان ارتباط درون ‌سازمانی بدون وابستگی به اینترنت را از یک بستر امن فراهم می ‌کند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.