مجله سیم کارت

حضور شاتل موبایل در ششمین نمایشگاه سالانه اینترنت اشیا ایران

0 30

اپراتور شاتل موبایل نیز یکی دیگر از اپراتور های فعال در کشور است و به عنوان اولین اپراتور نسل جدید ارتباطات تلفن همراه شناخته شده است . اپراتور شاتل موبایل اپراتوری است که خدمات متفاوت و متنوعی را برای مشترکین سیم کارت های خود در نظر گرفته است . اپراتور شاتل موبایل برای کلیه مشترکین سیم کارت های خود اپلیکیشن شاتل موبایل من را در نظر گرفته است که مشترکین این اپراتور به اسانی به خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند . "شاتل موبایل" فناوری های جدیدی را در نمایشگاه اینترنت اشیا ارائه داده است که این نمایشگاه در روز های 27 و 28 بهمن ماه 99 برگزار می شود و اپراتور شاتل موبایل نیز در این نمایشگاه حضور دارد . یکی از فناوری های جدید شاتل موبایل موبایل کانکت است که شاتل موبایل ارائه داده است ، اپراتور شاتل موبایل در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود و شاتل موبایل در سالن 27 غرفه 7 حضور دارد و فناوری های جدید خود را ارائه می دهد .
شاتل موبایل اولین اپراتور است که سیم کارت شاتل موبایل هوشمند را در ایران ارائه داده است و تنها ارائه دهنده سیم کارت هوشمند در کشور است . "سیم کارت شاتل موبایل" هوشمند با استفاده از زیر ساخت فنی مبتنی بر هوش مصنوعی و قابلیت اتصال خودکار به بهینه ‌ترین و با کیفیت‌ ترین شبکه و آنتن موبایل موجود در هر منطقه ، همیشه بهترین پوشش شبکه را انتخاب می‌ کند .

یکی دیگر از فناوری های جدیدی که اپراتور شاتل موبایل در نمایشگاه اینترنت اشیا به بازید کنندگان ارائه می دهد سرویس  M2M است که امکان ارتباط دستگاه ها و وسایل مختلف را بر بستر اینترنت فراهم می کند . در این نمایشگاه ، کارشناسان شاتل موبایل جهت معرفی سایر راه کار های سازمانی متنوع این اپراتور و ارائه مشاوره به صاحبان کسب و کار ها حضور خواهند داشت .

علاقه‌ مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص شبکه تلفن همراه "شاتل موبایل" ، انتخاب شماره و خرید سیم‌ کارت هوشمند شاتل موبایل با پوشش سراسری 3G و 4G/LTE با پیش‌شماره 0998 و کد یک ، می‌ توانند به وب‌ سایت رسمی این اپراتور مراجعه کنند یا از طریق شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.