مجله سیم کارت

حضور شاتل موبایل در نمایشگاه تلکام

0 58

اپراتور شاتل موبایل یکی دیگر از اپراتور های فعال در ایران است و این اپراتور به عنوان اولین اپراتور نسل جدید تلفن همراه در ایران است . اپراتور شاتل موبایل از تاریخ 5 اسفند 99 تا 8 اسفند ماه 99 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی سالن 27 حضور دارد و به معرفی قناوری های جدید خود می پردازد . اپراتور شاتل موبایل اولین اپراتور در ایران است که سیم کارت شاتل موبایل هوشمند را ارائه داده است و متقاضییان می توانند با خرید سیم کارت شاتل موبایل از خدمات این اپراتور بزرگ بهره مند شوند .
سیم کارت شاتل موبایل هوشمند با استفاده از زیر ساخت فنی مبتنی بر هوش مصنوعی و قابلیت اتصال خودکار به بهینه ‌ترین و با کیفیت ‌ترین شبکه و آنتن موبایل موجود در هر منطقه ، همیشه بهترین پوشش شبکه را انتخاب می‌ کند . اپراتور شاتل موبایل مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشترکین خود ارائه دهد . این اپراتور محصولات و خدمات متنوع خود را به مشترکین شخصی و سازمانی معرفی خواهد کرد که برخی از این خدمات برای اولین بار در ایران از سوی شاتل موبایل ارائه شده ‌اند . اپراتور شاتل موبایل علاوه بر خدمات متفاوت و متنوع خود ، فناوری موبایل کانکت را برای اولین بار در ایران عرضه کرده است که این فناوری با همکاری پژوهش کده AICT دانشگاه صنعتی شریف ارائه شده است در این نمایشگاه معرفی خواهد شد .
صاحبان کسب و کار می‌ توانند با راه کار APN-VPN شاتل موبایل نیز آشنا شوند که امکان ارتباط درون‌ سازمانی بدون وابستگی به اینترنت ، از یک بستر امن را فراهم می‌ کند . فناوری OTA/AOTA نیز که بر اساس آن امکان مدیریت سیم‌ کارت از راه دور از سوی اپراتور وجود دارد . به بازدید کنندگان معرفی خواهد شد .

علاقه‌ مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص شبکه تلفن همراه شاتل موبایل با پوشش سراسری 3G و 4G/LTE با پیش‌ شماره 0998 و کد یک ، می‌ توانند به وب‌ سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند و یا برای "خرید سیم کارت شاتل موبایل" از وب سایت شاتل موبایل اقدام کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.