مجله سیم کارت

حضور همراه اول در سومین نمایشگاه کار ایران همراه با اتاق یادگیری

0 15

حضور همراه اول در سومین نمایشگاه کار ایران همراه با اتاق یادگیری

ابر اپراتور قدرتمند ایرانی، یعنی همراه اول، یکی از قدرتمندترین اپراتورهای ایرانیست.از اینرو طبق گزارشات بدست آمده از اداره کل ارتباطات اپراتور همراه اول، این اپراتور در سومین نمایشگاه کار ایران که به مدت سه روز از پنجشنبه  به  تاریخ17 بهمن ماه برگزار می شود حضور خواهد داشت.این نمایشگاه در محل بوستان گفتگوی تهران شروع به کار خواهدکرد.بنابراین  اپراتور «همراه اول»  در غرفه 6 این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

فروش اقساطی سیم کارت همراه اول 0912 ، قیمت سیم کارت 0912 مقرون به صرفه ، از جمله دلایل رضایتمندی کاربران این اپراتور می باشد.

نکته هیجان انگیزی که وجود دارد اینست که حضور همراه اول در این نمایشگاه همراه با اتاق یادگیری انجام خواهدشد. این اپراتور با شعار «یک همکاری معتبر» در سومین رویداد نمایشگاهی کار حضور خواهد داشت.

توضیحاتی درباره نمایشگاه کار

در واقع به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نمایشگاه کار، رویدادی است که در آن سازمان های مختلف با موقعیت های شغلی خود حاضر می شوند و از این طریق فرصت این را خواهند داشت تا با کارجویان ملاقات کرده و در یک فضای رقابتی نسبت به جذب نفرات مورد نظر اقدام نمایند.بنابراین با تمام موارد ذکر شده استخدام در معتبرترین سازمان های کشور، امکان ملاقات حضوری و گفتگو با مدیران جذب و استخدام و آشنایی با فرهنگ سازمانی شرکت های معتبر از جمله ویژگی های برگزاری این رویداد برای کارجویان می تواند بسیار مهم و کاربردی باشد.

اتاق یادگیری همراه اول

در ادامه مباحث ذکر شده لازم به ذکر است که واحد منابع انسانی همراه اول ضمن حضور در این رویداد ملی، با برگزاری بیش از 20 کارگاه تخصصی و تجربی در قالب اتاق یادگیری(Learning room) به انتقال دانش و تجارب در حوزه کاری نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور خواهد پرداخت.

لیست کارگاه هایی که در این نمایشگاهحضور خواهند دلشت به شرح زیر می باشد:

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم این نمایشگاه سه روزه  برگزار می شود و در این مدت کارگاه های مختلفی توسط شرکت های مختلف برگزار خواهد گردیید.  این کارگاه ها با عناوینی همچون «روندهای جدید استخدام در 2020»، «چگونه در شرکت های بزرگ استخدام شویم؟»، «مالی، شریک تجاری کسب و کار یک اپراتور»، «چگونه یک کمپین تبلیغاتی طراحی کنیم؟»، «اقتصاد دیجیتال، دنیای جدیدی که در آنیم»، «طرح کسب و کار، چگونه کسب و کارمان را بازسازی کنیم»، «IOT، همه چیز به هم وصل خواهد شد»، «AI، هوشی برای ساماندهی جنگل داده ها»، «بلاکچین، دنیای آینده تحت کنترل همه و هیچکس»، «نقشه راه و تکنولوژی های اینترنت اشیاء»، «5G، نسل پنجم شبکه های موبایل»، «هوش مصنوعی در شبکه های نسل آینده موبایل» حضور خواهند داشت.

در انتها بهتر است بدانید که  حضور در این کارگاه ها برای تمامی علاقه مندان آزاد و رایگان می باشد. از اینرو ممکن است فرصت های بسیار مناسلی برای افراد با استعدادی که بدنبال کار هستند ایجاد شود. در نظر داشته باشید که همراه اول با حضور در غرفه 6 سالن تهران واقع در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو، از ساعت 9:30 تا 18 میزبان بازدیدکنندگان و کارجویان عزیز خواهد بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.