مجله سیم کارت

حضور همراه اول در نمایشگاه شهر هوشمند

0 69

سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران ، از 12 تیر ماه تا 14 تیرماه 1401 در مصلی امام خمینی ( ره ) برگزار خواهد شد . اپراتور همراه اول ، اولین و بزرگ ترین اپراتور فعال در ایران نیز در این نمایشگاه حضور دارد . این نمایشگاه از 12 تیر ماه تا 14 تیر ماه 1401 از ساعت 9 تا 17 برای علاقه مندان به بازدید باز است . علاقه مندان با بازدید از این نمایشگاه در تاریخ و ساعت مذکور می توانند به نمایشگاه هوشمند بروند . هم چنین در این نمایشگاه می توانند با تجربیات و دستاورد های همراه اول در این حوزه آشنا شوند . اپراتور همراه اول به عنوان اولین اپراتور برتر در ایران همواره در نمایشگاه ها حضور دارد . تا علاقه مندان بتوانند از نزدیک با تجربیات و دستاورد های این اپراتور بزرگ آشنا شوند .

حضور همراه اول در نمایشگاه شهر هوشمند

به گزارش اداره کل ارتباطات سیار ایران ، همراه اول ( MCI ) ، به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور برتر در ایران است . این اپراتور در فضایی به وسعت ۶۰۰ متر مربع در این نمایشگاه کسب ‌و کاری با محوریت ارائه « راه کارهای زیر ساختی فناوری اطلاعات و مخابرات » ، « حوزه های مربوط به شهر هوشمند مانند اپراتور انرژی » ، « شبکه توزیع کالا » و « سلامت هوشمند » حضور می یابد . حضور همراه اول در نمایشگاه شهر هوشمند باعث می شود علاقه مندان به نمایشگاه شهر هوشمند بروند .

هم چنین آکادمی “همراه اول” ، با « مدرسه اینترنت اشیاء » و مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با « پلتفرم اختصاصی IOT»در این رویداد که میزبان ۲۵۰ سازمان و شرکت دانش بنیان از سراسر کشور است ، حاضر می شوند . گفتنی است در روز های برگزاری این نمایشگاه ، سخنرانی های علمی و تخصصی و کارگاه های آموزشی در زمینه معرفی و تشریح ابعاد مختلف هوشمند سازی و ویژگی های شهر های هوشمند با حضور استادان و صاحب نظران داخلی و خارجی نیز برگزار می شود .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.