مجله سیم کارت

حضور همراه اول در همایش تهران هوشمند

0 51

حضور همراه اول در همایش تهران هوشمند

طبق گزارشات بدست آمده ، همراه اول در سومین دوره از همایش و نمایشگاه تهران هوشمند حضور داشته است. این همایش از روز دوشنبه 18 آذر آغاز شده و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.نمایشگاه تهران هوشمند، با همت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران برگزار خواهد شد و معاون علمی و فناوری رییس جمهور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون علمی و فناوری رییس جمهور و همچنین شهردار تهران مهمانان ویژه این افتتاحیه خواهند بود.لازم به ذکر است که همراه اول در این همایش در کنار جمعی از متخصصین شهر هوشمند، مدیران ارشد دولت ،وزرا ، شهرداران تعدادی از کلانشهرهای دنیا، اعضای شورا‌های اسلامی شهرها و مدیران ارشد قرار خواهند گرفت که می تواند تقطه عطف فعالیت این اپراتور باشد.

بهتر است بدانید که در حاشیه این رویداد نمایشگاه بزرگ برگزار خواهد شد که فضایی آن دارای متراژی بالغ بر 1500 متر مربع می باشد.در این همایش شرکت های بزرگ تخصصی و سازمان هایی که در موضوعات مرتبط با شهر هوشمند خدمات و محصولی برای عرضه دارند ، حضور خواهند داشت.

در واقع می توان مشارکت اپراتور همراه اول در این نمایشگاه بزرگ را بسیار حائز اهمیت دانست. زیرا این اپراتور موفق شده است از جهات مختلف از قبیل ارائه خط همراه اول ارزان در کنار عرضه مناسبترین قیمت سیم کارت بعنوان اپراتور برتر شناخته شود. همچنین فعالیت ارزنده این اپراتور در فناوری های مختلف و حضور در میادین و همایش ها و نمایشگاه های متنوع، خبر از موفقیت روز افزون این اپراتور می دهد.

هدف اپراتور اول از مشارکت در این همایش، ارایه طرح ها و پروژه های هوشمندسازی و همچنین گسترش توام ارتباطات تجاری با سازمان های مرتبط می باشد.

در حقیقت می توان گفت که تاکید این همایش بر «نقش داده ها در توسعه و مدیریت شهرهای هوشمند»  می باشد. از اینرو نشست های تخصصی داخلی و بین المللی با حضور فعالان و بازیگران اصلی شهر هوشمند و کارگاه های ارائه محصول و معرفی خدمات در زمینه مدیریت شهری نیز برپا خواهد شد و موضوع «عدم قطعیت های توسعه نسل پنجم ارتباطات در شهرهای هوشمند» یکی از مهمترین مباحث  سازمان فنی و توسعه شبکه همراه اول می باشد که در این مراسم به آن پرداخته خواهد شد.

حضور همراه اول در همایش تهران هوشمند

در پایان لازم به ذکر است که موضوع «عدم قطعیت های توسعه نسل پنجم ارتباطات در شهرهای هوشمند» در تاریخ 19 آذر1398 ، و از ساعت 9 تا 10:30  صبح در سالن سعدی سالن همایش های بین المللی برج میلاد تهران  برگزار خواهد شد. در این همایش حضور افرادی همچون حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی  تائید شده است.

نشست تخصصی «عدم قطعیت های توسعه نسل پنجم ارتباطات در شهرهای هوشمند» روز سه شنبه 19 آذر از ساعت 9 تا 10:30 در سالن سعدی سالن همایش های بین المللی برج میلاد تهران با حضور حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.