مجله سیم کارت

حمایت از کسب و کار ها در ایرانسل پیچ

0 35

اپراتور ایرانسل نخستین رویداد ایرانسل پیچ را با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف روز یک شنبه 11 مهر ماه 1400 با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کرد . اپراتور ایرانسل در مرکز نو آوری ایرانسل این رویداد را برگزار کرد و در این مراسم شرکت های استارتاپی منتخب شده کسب و کار خود را در حضور داوران معرفی کردند . این رویداد با هدف ارزیابی شرکت های دانش بنیان و فناور و حمایت از آن ها برای توسعه بازار توسط مجموعۀ « ایرانسل ‌لبز (Irancell Labs) »در مرکز نو آوری ایرانسل ، واقع در « ایستگاه نوآوری شریف » ، برگزار شده است .
اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران برای تامین نیاز های بازار مجموعه ایرانسل لبز را در سال 1398 تاسیس کرده است و هدف این مجموعه ایجاد تعمل بین اپراتور ایرانسل با جامعه دانشگاهی و کمک به استارتاپ ها و شرکت های فناور است . چشم‌ انداز این مجموعه ، پیشگام بودن در توسعۀ منابع انسانی و زیر ساخت‌ های تحقیقاتی اقتصاد دانش‌ بنیان در حوزۀ ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستیابی به جایگاه برترین شرکت ملی در زمینۀ خلق محصولات و خدمات این حوزه است و « بخش تحقیق و توسعه » ، « مرکز نوآوری ایرانسل » و « آکادمی ایرانسل » ، از جمله بخش ‌های اصلی آن هستند . "ایرانسل" ، نخستین ارائه دهندۀ 5G در ایران ، با راه‌ اندازی مرکز نوآوری ، در پی حرکت در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعۀ سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده ‌ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال است تا با بهره ‌گیری از فناوری ‌های برتر در حوزه‌ های مختلف ، خلق ارزش کند . تیم‌ های استارتاپی فناور می ‌توانند برای شرکت در رویداد های آتی ایرانسل ‌پیچ، فایل ارائۀ خود را به نشانی ilabs@mtnirancell.ir ارسال کنند .
اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در کشور مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است تا بتواند بهترین و متنوع ترین خدمات را در اختیار مشترکین سیم کارت های خود قرار دهد و این اپراتور بزرگ در راستای رضایت مشترکین خود همواره در تلاش است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.