مجله سیم کارت

حمایت ایرانسل از تولید مودم بومی

0 56

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است و این اپراتور بزرگ مشترکین زیادی دارد که در تلاش است تا متنوع ترین خدمات را در اختیار مشترکین سیم کارت های خود قرار دهد . اپراتور ایرانسل به عنوان اپراتور دیجیتال در کشور همواره در تلاش است تا خدمات خود را بر پایه زندگی دیجیتال در اختیار مشترکین خود قرار دهد . اپراتور ایرانسل برای اولین بار در کشور حمایت خود را از تولید مودم بومی اعلام کرده است و در راستای پیشرفت در این حوزه مشغول به فعالیت می باشد .
اپراتور ایرانسل به عنوان اپراتور برتر در حوزه دیجیتال به تازگی از خط تولید مودم بومی حمایت می کند ، به گزارش روابط عمومی ایرانسل مودم بومی که خط تولید آن با حمایت ایرانسل راه اندازی شده است توسط شرکت سامانه آزمای قائم تولید شده است . اپراتور ایرانسل پیش از این نیز با دو شرکت دیگر که مودم تولید می کنند همکاری کرده بود . در این پروژه جدید با حمایت اپراتور ایرانسل ماهانه بیش از 15 هزار دستگاه مودم تولید می شود که بسیار ارزشمند است .
به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، این مودم ، یک مودم دوگانه ( Dual ) است که علاوه بر اینترنت پر سرعت همراه ( FD-LTE ) ، از فناوری اینترنت پرسرعت ثابت ( TD-LTE ) نیز پشتیبانی می‌ کند و در ادامۀ مودم ‌های بومی تولید شده با حمایت ایرانسل ، نخستین مودم بومی دارای ویژگی فوق است .  مراسم راه اندازی خط تولید مودم شرکت آزما قائم در روز سه شنبه 18 خزداد ماه 1400 در مجتمع عقیق کرج برگزار شد . در این مراسم ، علاوه بر راه ‌اندازی خط تولید مودم بومی و نیز سامانۀ تولید برق خورشیدی قابل حمل ، کلنگ احداث سوله‌ های جدید برای تولید تجهیزات الکترونیک و ارتباطی نیز به زمین زده شد . مدیرعامل "ایرانسل" در این مراسم طی سخنانی ، با اشاره به نام گذاری سال 1400 به عنوان سال « تولید ، پشتیبانی ‌ها و مانع ‌زدایی‌ ها » توسط مقام معظم رهبری ، ابراز امیدواری کرد با توسعۀ روند حمایت از بومی‌ سازی تجهیزات ارتباطی ، کشور شاهد قطع وابستگی در واردات و استفاده از تولیدات داخلی باشد و از خروج ارز از کشور جلوگیری و به ایجاد اشتغال کمک شود . در این مراسم ، رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری نیز با تقدیر از اقدام ایرانسل در حمایت از بومی ‌سازی تجهیزات ارتباطی ، بر لزوم توجه به بهره‌ وری و استفاده از فرصت جوانی جمعیت تأکید کرد و بخش الکترونیک را یکی از بخش‌هایی دانست که باید در زمینۀ بومی‌ سازی تجهیزات آن ، فعالیت دو چندانی انجام و نیاز کشور در این زمینه مرتفع شود .

   

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.