مجله سیم کارت

حمایت ایرانسل از مدارس روستایی

0 185

ایرانسل یکی از بزرگترین اپراتورهای فعال در کشور است . تا به حال اقدامات زیادی در رابطه با ارائه خدمات مخابراتی و اینترنتی داشت .
یکی از اقدامات جدید ایرانسل ، با توجه به شیوع بالای ویروس کرونا این مجموعه با هدف کاهش تردد های شهری و غیر ضروری به مشترکان خود 100 گیگا بایت اینترنت رایگان ارائه کرد . با کد دستوری #98* و یا با نصب اپلیکیشن ایرانسل من و مراجعه به این اپلیکیشن در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت . طرح های فعال بر روی مودم ها تا پایان این 100 گیگابایت غیر فعال می شود . پس از پایان این 100 گیگا بایت یا بعد از پایان مهلت استفاده از این طرح ، در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت . این مودم ها برای حمایت ایرانسل از مدارس روستایی و با هدف هوشمند سازی مدارس روستایی در قالب طرح ملی در اختیار مدارس قرار بگیرد .

ایرانسل طی بیانیه ای در نمایشگاه الکامپ 2019 که تیر ماه سال 1398 بود با شرکت دانش بنیان اتصال صنعت میانه امضا نمود . توافق بر ساخت مودم های اینترنت در داخل کشور نمودند . طبق این توافق قرار براین شد که تولید این مودم های اینترنت را به انبوه برسانند . که این مودم ها برای حمایت “ایرانسل” از کسب و کارهای بومی و با هدف هوشمند سازی مدارس روستایی در قالب طرح ملی در اختیار مدارس قرار بگیرد .

 

حمایت ایرانسل از مدارس روستایی

مدیر عامل شرکت دانش بنیان اتصال صنعت میانه با اعلام تشکر از مدیر عامل ایرانسل ( irancell ) اعلام کرد : اقدام آغاز تحویل مودم ها به تولید ملی و اشتغال زایی جوانان ایرانی کمک فراوانی خواهد کرد . مودم فضای باز به گونه ای طراحی شد که در مناطق دور افتاده که سرعت سیگنال اینترنت در این مناطق ضعیف است . سرعت و کیفیت سرعت آن به خوبی برای کابران فراهم خواهد شد . برای مدارس ، سازمان ها ، خانه های بهداشت و شرکت های صنعتی بسیار مناسب است . این مدل مودم با کیفیتی برابر با نمونه های خارجی با قیمت ارزان تر است . قابلیت اجرا در فضای خارجی را دارد . امکان استفاده درون ساختمان را دارد و همزمان 32 کاربر می توانند همزمان استفاده کنند .

در فاز اول از این طرح که سفارش تولید 15 هزار مودم فضای داخلی ثبت . تا به الان بخش عمده ای از آن تحویل داد . در ادامه همکاری و جلب اعتماد های لازم در بهمن 1398 و در پی شروع پروژه هوشمند سازی مدارس و توصیه های وزیر ارتباطات و فناوری برای استفاده از تولیدات ملی در این پروژه سفارش تولید و طراحی 5000 عدد مودم فضای بیرونی نیز ثبت شد .
در راستای این اقدام ایرانسل تنها اپراتور برگزیده در زمینه حمایت از کسب و کار ایرانی  موفق به دریافت عنوان (( اپراتور برتر محور کسب وکار )) شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.