مجله سیم کارت

حمایت ایرانسل از پروژه های دانشجویی مرتبط یا حوزه فعالیت خود

0 69

ایرانسل از اپراتور های بزرگ در کشور است و اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است . روابط عمومی شرکت ایرانسل اعلام کرد که از پروژه های دانشگاهی که در حوزه های فعالیت خود حمایت می کند . "ایرانسل" در راستای پیشرفت و آبادانی کشور اقدامات زیادی را انجام داده است و حتی در زمان کرونا در کشور نیز اقدامات زیادی را انجام داده است و ایرانسل همواره تلاش کرده است تا خدمات و محصولات نو آور و مطابق با آخرین فناوری های روز دنیا را ارائه دهد و توانسته به عنوان پر افتخار « برترین عرضه ‌کننده خدمات ارتباطی سال کشور »  دست یابد .

ایرانسل در همین راستا توانسته برای اولین بار سرویس اینترنت همراه 4G  را با بیشترین سرعت باند پهن در کشور ارائه دهد و توانسته کسب عنوان « بزرگ ترین اپراتور دیتای ایران» را به دست آورد . ایرانسل برای مشترکین خود که سیم کارت ایرانسل دارند نیز خدمات زیادی ارائه داده است . به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران با هدف گسترش ارتباط با جامعۀ دانشگاهی و جذب نخبگان علمی ، افزایش آگاهی ‌بخشی از برند ایرانسل نزد دانشگاهیان و نیز انجام پژوهش ‌های دانشگاهی با هدف استفاده از یافته‌ های پژوهشی در جهت دستیابی به اهداف خود ، طرح همکاری پژوهشی با دانشگاه‌ های معتبر را آغاز کرده است . در این طرح ، دانشجویان مقاطع کارشناسی ‌ارشد و دکتری ، می ‌توانند برای برخورداری از حمایت مادی و معنوی ایرانسل از پایان ‌نامه و رسالۀ دانشگاهی خود ، پروپوزال مربوط به طرح پژوهشی خود را در قالب فرم مخصوص ، برای ایرانسل ارسال کنند .  پس از بررسی و تأیید کمیتۀ ارزیابی و عقد قرار داد ، « همیار پژوهش » برای دانشجو تعیین و در طول مدت انجام پژوهش ، به او کمک می ‌کند . دانشجویان متقاضی می‌ توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه ، به بخش « حمایت از پایان ‌نامه‌ های دانشگاهی » در وب ‌سایت ایرانسل ، به نشانی irancell.ir/p/15711/hr-sponsorship مراجعه کنند .
مشترکین ایرانسل که "سیم کارت ایرانسل" دارند می توانند با دانلود اپلیکیشن ایرانسل من از خدمات این اپراتور بزرگ بهره مند شوند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.