مجله سیم کارت

حمایت ایرانسل از کسب و کار های دیجیتال با ایرانسل من

0 233

اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است . این اپراتور بزرگ در کشور مشترکین زیادی دارد . همواره در تلاش است تا بهترین و متنوع ترین خدمات را در اختیار کاربران سیم کارت های خود قرار دهد . اپراتور ایرانسل برای مشترکین سیم کارت های خود اپلیکیشن ایرانسل من را ارائه کرده است . کاربران سیم کارت های ایرانسل می توانند از طریق این اپلیکیشن به تمامی خدمات ایرانسل دسترسی پیدا کنند . اپراتور ایرانسل با ارائه اپلیکیشن ایرانسل من امکانات زیادی را در اختیار کاربران خود قرار داده است . مشترکین “سیم کارت” های ایرانسل از طریق اپلیکیشن ایرانسل من به راحتی می توانند به این خدمات دسترسی پیدا کنند .حمایت ایرانسل از کسب و کار های دیجیتال با اپلیکیشن ایرانسل من یکی از خدمات این اپراتور است .

کاربران ایرانسلی که اپلیکیشن ایرانسل من را ندارند می توانند به صورت رایگان این اپلیکیشن را دانلود و نصب کنند . از خدمات این اپراتور بزرگ بهره مند شوند . کاربران باید توجه کنند که استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من فقط برای افرادی که سیم کارت ایرانسل دارند قابل دسترسی است . شامل کلیه مشترکین سیم کارت می باشد هم مشترکین سیم کارت ایرانسل دائمی و مشترکین سیم کارت ایرانسل اعتباری . مشترکین ایرانسل از طریق اپلیکیشن ایرانسل من می توانند وضعیت فعال اینترنت و مکالمه خود را مشاهده کنند . علاوه بر خدمات پایه موجود ایرانسل می توانند از سوپر مارکت آنلاین ، سفارش غذا ، تاکسی آنلاین ، خرید آنلاین بیمه ، تلویزیون اینترنتی و … در دسترس داشته باشند .

حمایت ایرانسل از کسب و کار های دیجیتال

اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران با ایجاد بخش سرویس های ویژه در اپلیکیشن ایرانسل من ، برای کسب و کار های دیجیتال در ایران راه اندازی کرده است . اپراتور ایرانسل به عنوان اپراتور دیجیتال همواره در تلاش است تا بتواند خدمات دیجیتال را در کشور گسترش دهد . با افزودن این بخش در ابر اپلیکیشن ایرانسل من ، امکان فعالیت را برای کسب و کار های دیجیتال را فراهم کرده است . در واقع کسب و کار های دیجیتالی که تمایل دارند از این خدمات ایرانسل بهره مند شوند . می توانند با حضور در این بخش خدمات که ارائه می دهند را در معرض دید مشترکین سیم کارت های ایرانسل قرار دهند . اپراتور ایرانسل از کسب و کار های دیجیتالی که تمایل دارند با ایرانسل همکاری کنند . درخواست کرد که درخواست همکاری خود را در وب‌ سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/p/16263/p ثبت کنند .

اپراتور ایرانسل با این اقدم راهی را برای دیدن بیشتر کسب و کار های دیجیتال ایجاد کرده است . این کسب و کار های دیجیتال که متقاضی هستند می توانند اطلاعات تماس و اطلاعات مربوط به به خدمات و یا محصول دیجتال خود را وارد کنند و درخواست خود را ثبت کنند . تا در مراحل بعدی و در اسرع وقت ، کارشناسان ایرانسل از طریق ایمیل ثبت در پورتال ایرانسل با نمایندگان کسب و کار های دیجیتال متقاضی تماس خواهند گرفت . بر اساس توافق های میان ایرانسل و شرکت متقاضی محصول و یا خدمات شرکت در ایرانسل من ارائه خواهد شد .
باید در ادامه اضافه کنیم که اپلیکشن من دومین اپراتور محبوب در میان ایرانی ها است . توانسته رتبه دوم را کسب کند و بیش از 12 میلیون نصب شده است .

اپلیکیشن ایرانسل من

اپلیکیشن ایرانسل من هم چنین به عنوان اولین اپلیکیشن مدیریت حساب مشترکان در ایران دارای امکانات زیادی است . در بالا به آن ها اشاره کردیم و این باعث متمایز شدن این اپلیکیشن ایرانی است . اکنون نیز ایرانسل برای اولین بار در ایران ، با ارائه امکان حضور و معرفی کسب ‌و کار های ایرانی در این اپلیکیشن محبوب ، از رشد و توسعۀ اقتصاد دیجیتال حمایت می‌ کند . ایرانسل ، اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائه ‌دهندۀ 5G در ایران ، با طراحی و ارائۀ اپلیکیشن ایرانسل‌ من ، این امکان را در اختیار مشترکان خود قرار داد . تا نه ‌تنها به صورت کاملاً شفاف ، میزان مصرف حساب خود را مشاهده و مدیریت کنند ، بلکه به بسیاری از امکانات دیگر نیز دسترسی داشته باشند .

امکانات اپلیکیشن ایرانسل من

از جمله امکانات اپلیکیشن ایرانسل من : خرید حجم های اینترنت و مکالمه ، خرید انواع مودم‌ های ثابت و همراه ، ساخت و خرید بسته ‌های چند کاربره و به‌ اشتراک ‌گذاری اینترنت بین دوستان و آشنایان ، امکان هدیه‌ دادن حجم اینترنت ، خرید شارژ و شارژ شگفت‌ انگیز از طریق درگاه‌ های بانکی ، پرداخت قبض ، پرداخت امن و آسان هزینه ‌های ایرانسلی از طریق کیف ‌پول آپ ( بدون  نیاز به رمز دوم پویا )

علاوه بر امکاناتی که در بالا به آن اشاره کردیم با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل کاربران می توانند به اسانی حساب خود را مدیریت کنند : نمایش اطلاعات حساب باقی مانده حد مجاز مصرف ، موجودی ، بدهی ، کارکرد ، مبلغ قابل پرداخت ، نمایش باقی مانده حجم اینترنت ، تمدید خودکار حجم های اینترنت در صورت اتمام حجم یا انقضای زمان طرح ، مدیریت حساب چند کاربره ( فعال ‌سازی ، خرید طرح ، افزودن یا حذف کاربر ، امکان حذف قبض کاغذی ، درخواست تبدیل سیم‌کارت 3G به 4G ، نمایش و فعال ‌سازی طرح‌ های تشویقی بر اساس میزان مصرف شما در قسمت پیشنهاد ها ، مشاهده فهرست خدمات ارزش افزوده فعال و امکان لغو عضویت در آن ها ، مشاهده تاریخچه 15 کارکرد اخیر ، خرید حجم های اینترنت و شارژ ، ویرایش مشخصات کاربری ( آدرس ، ایمیل ، نشانی و…)

بخش سرویس های ویژه اپلیکیشن ایرانسل من نیز شامل : سفارش غذا ( اسنپ فود ) ، خرید انلاین از سوپر مارکت ها ، تماشای آنلاین و زنده برنامه های تلویزیونی ، درخواست اسنپ است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.