مجله سیم کارت

حمایت بانک و بیمه سامان از درمان بیماران کرونایی

0 13

سامانتل یک دیگر ازاپراتور های فعال در کشور است که سیم کارت سامانتل اعتباری  و دائمی دارد و برای کاربران همانند اپراتور های دیگر خدمات ارزنده ای در نظر گرفته است ، "سامانتل" از حمایت بانک سامان و بیمه سامان ، که هر دو جزو سرمایه گذاران سامانتل هستند، از طرح ملی درمان بیماران کرونایی با پلاسما خبر داد .
در این روز های کرونایی تقریبا همه به نوعی در تلاش هستند که اقدامات موثر و مفیدی در راستای قطع زنجیره شیوع کرونا انجام دهند و هم چنین راه هایی برای درمان این بیماری پیدا کنند .بانک سامان و بیمه سامان نیز دست به اقداماتی جهت درمان این بیماری با روش پلاسما زده اند که اقدام آن ها جهت حمایت از طرح درمان با پلاسما است . بر این اساس بانک سامان و بیمه سامان در راستای حمایت از این طرح با شرکت درمان آرا به عنوان پیشگام در صنعت پلاسما در کشور همکاری کرده تا برای سیستم درمان کشور اقدامی شده باشد .
در چین نیز برای درمان بیماران کرونایی به دنبال این روش بوده اند وای خوب به دلیل اینکه پلاسما در چین خیلی پیشرفت و توسعه نیافته است نتیج موفقیت آمیزی نداشته است ، اما در آمیکا نیز این شیوه به عنوان یکی از راه های درمان کرونا تائید شده است و در امریکا مشغول کار بر روی این شیوه در مانی هستند .
در واقع این روزها تمام جهان به نوعی درگیر هستند که یک درمان یا واکسنی برای این بیماری پیدا کنند و تمام مراکز درمانی تمام تلاش و قدرت خود را برای شکست دادن این ویروس و راهی برای درمان آن به کار گرفته اند .
در این میان شرکت درمان آرا که بانک و بیمه سامان همکاری می کنند ، در راستای جمع اوری پلاسما بسیار قوی هستند و این شیوه درمانی در این مرکز با شکل یک کار آزمایی بالینی با هدف 200 بیمار در چند مرکز درمانی کار خود را آغاز کرده است تا در صورت رسیدن به نتایج موفقیت آمیز این روش به عنوان روش استاندارد و قابل درمان در اختیار تمام مراکز درمانی کشور قرار بگیرد .  
  بیمه سامان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، تمامی پژوهشگران و حامیان مالی این پروژه را تحت پوشش بیمه مسئولیت مدنی قرار داد و بانک سامان نیز در همین راستا، 70 درصد از حق بیمه سنگین این طرح را پوشش داد تا این طرح ملی بتواند عملیاتی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.