مجله سیم کارت

حمایت مالی ایرانسل از پرسپولیس و استقلال

0 226

اپراتور “ایرانسل” همیشه طرفدار و حامی فوتبال و فوتبال دوستان بوده و همواره در تلاش است تا بتواند بیشتر از قبل در این عرصه فعالیت داشته باشد.همانطور که می دانید چندی پیش تفاهم نامه ای بین ایرانسل با باشگاه های پرسپولیس و استقلال و به جهت بهره برداری از سامانه طرفداری 3030 انجام شد و بعد از آن نیز نشستی بین ایرانسل با باشگاه های ذکر شده انجام گردید و در این نشست به جنبه های مختلفی ازجمله حمایت مالی از سمت ایرانسل به باشگاه های پرسپولیس و استقلال انجام شد.بعد از همه ی این رویدادها دیروز 21 خرداد نشست هیات مدیره ایرانسل در راستای حمایت از ورزش کشور برگزار شد .

قرار شد ایرانسل مبلغی را به صورت جداگانه به حساب باشگاه های مذکور واریز نماید . تا باشگاه ها بتوانند مشکلات مالی در پایان فصل را پشت سر بگذارند.همانطور که می دانید همه ی باشگاه ها در انتهای فصل برای جذب و حفظ مربیان و همچنین بازیکنان مدنظرشان نیاز به سرمایه ی هنگفتی دارند .

حمایت مالی ایرانسل از پرسپولیس و استقلال

ایرانسل ( irancell ) در این فصل به کمک دو باشگاه معروف ایرانی (پرسپولیس و استقلال)آمده . بدون داشتن کوچکترین وظیفه ای و جهت حسن انجام کار و با رضایت و کمک خود اقدام به این کار نموده است.همچنین در این راستا باشگاه های مذکور اعلام کرده اند که هیچ طلبی از اپراتور ایرانسل نداشته اند . این کمک مالی مازاد بر تعهدات ایرانسل می باشد . این مبالغ کمکی که ایرانسل به باشگاه ها کرده است بیش از حد تصور و همچنین بیش تر از مبلغ جمع آوری از طریق سامانه 3030 می باشد .

با تمام این تفاسیر ذکر این نکته حائز اهمیت است . که ایرانسل به مراتب اعلام کرده است که این کمک و حمایت مالی هیچ جنبه ی تجاری برای ایرانسل ندارد . این حرکت تنها به جهت مسئولیت های ملی و اجتماعی می باشد.همچنین از طرفداران تیم های استقلال و پرسپولیس درخواست کرده است . که همراه و همقدم تیمهای محبوبشان بوده و با ارسال عددهای 4 و6 به سامانه هواداری 3030 تیمهای خود را حمایت کنند . تا بتوانند به جایگاه شایسته و در خور تحسین تری دست یابند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.