مجله سیم کارت

حمایت همراه اول از تیم اسکواش جوانان اصفهان

0 26

حمایت همراه اول از تیم اسکواش جوانان اصفهان

اینروزها خبرهای مرتبط به همراه اول داغ است. این اپراتور فعال در عرصه ارتباطات همواره حمایت خود را از بسیاری از استارتاپ ها به مرحله عمل رسانده است و همواره در تلاش است در جهت رونق تولید کشور گامهای مثبتی بردارد.

خرید سیم کارت ارزان و همچنین سیم کارت همراه اول اعتباری ، همراه با خدمات ارزنده و بیشمار این اپراتور زبانزد همگان می باشد. از اینرو همواره خرید خط این اپراتور توسط طرفداران به شدت روند صعودی را طی می کند.

در همین راستا مطلع شدیم که اپراتور همراه اول به حمایت از تیم اسکواش جوانان اصفهان برامده است و در این راه گامهای مثبتی برداشته است.

اپراتور اول در دومین دوره از مسابقات بین المللی اسکواش جوانان اصفهان، حمایت خود را از این تیم حرفه ای اعلام نمود.و هم اکنون این مسابقه در اصفهان در حال برگزاری می باشد.

 در واقع طبق گزارشات رسیده از  اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، این دوره از مسابقات با عنوان  «اصفهان جونیور» شهرت یافته است و در همین دوره تعداد ٢٧3 ورزشکار دختر و پسر با رده سنی  زیر ١٩ سال،  و در 6 رده سنی متفاوت با هم به رقابت خواهند پرداخت.لازم به ذکر است که این مسابقه 4 روز به طول خواهد انجامید.

در نظر داشته باشید که، در این دوره از مسابقات بین المللی اسکواش جوانان که با همراهی و حمایت اپراتور همراه اول در حال برگزاری می باشد، علاوه بر ورزشکاران داخلی، ورزشکاران خارجی از 5 کشور نیز حضور خواهند داشت.

تاریخ برگزاری  مسابقات اسکواش «اصفهان جونیور»، از تاریخ ١٢ آذر تا ١5 آذرماه به طول خواهد انجامید.

شایان ذکر است که مکان برگزاری این مسابقات در مجموعه ورزشی «سی تی سنتر» و «شهید نصر» اصفهان می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.