مجله سیم کارت

حمایت همراه اول از تیم ملی کشتی ازاد و فرنگی ایران

0 57

شرکت ارتباطات سیار ایران ، حمایت خود را از تیم ملی کشتی اعلام کرده است و اپراتور همراه اول هم چنین کسب مقام قهرمانی را به تیم ملی کشتی آزاد ایران تبریک گفت .
اپراتور همراه اول از تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی حمایت کرد و هر دو تیم موفق شدند در رقابت های الماتی قزاقستان عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کنند . در روز 29 فروردین ماه 1400 تیم ملی کشتی آزاد ایران در سی و چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و در روز 25 فروردین ماه نیز تیم ملی کشتی فرنگی ایران با حمایت های همراه ورزش اول کشور موفق به کسب عنوان « قهرمانی آسیا » در رقابت های آلماتی قزاقستان شد .همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و حامی مالی فدراسیون کشتی ایران ، این موفقیت را به تمامی ایرانیان و ملی پوشان کشتی آزاد و فرنگی کشور تبریک گفته است و در راستای مسئولیت اجتماعی خود به حمایت از تیم ملی کشتی پرداخته است .  

شاگردان غلامرضا محمدی ، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با کسب 8 مدال رنگارنگ طلا ، نقره و برنز و کسب 179 امتیاز در این دوره از رقابت های آسیایی که در روز های 28 و 29 فروردین ماه برگزار شد ، خوش درخشیدند و بر سکوی قهرمانی ایستادند . شاگردان محمد بنا ، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با کسب 9 مدال رنگارنگ و 194 امتیاز در این دوره از رقابت های آسیایی که در روز های 24 و 25 فروردین ماه برگزار شد ، خوش درخشیدند و بر سکوی قهرمانی ایستادند .

اپراتور "همراه اول" در راستای مسئولیت اجتماعی خود و توجه ویژه ای که به مقوله ورزش دارد ، در مقاطع مختلف سالیان اخیر همواره حامی تیم های ملی فوتبال ، والیبال ، شطرنج ، بوکس و هم چنین باشگاه های فوتبال استقلال و پرسپولیس بوده است . چند روز پیش نیز تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با حمایت همراه اول موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا شده بود .  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.