مجله سیم کارت

خداحافظی با قطع میاندوره همراه اول

0 4,074

یکی از مشکلات اساسی تمام مشترکین سیم کارت های تلفن همراه افزایش اعتبار خط موبایلشان می باشد . که می تواند در بسیاری از موارد بسیار چاره ساز باشد . قبلا روال به این شکل بود که مشترکین خطوط دائمی برای استفاده بیشتر از سقف اعتبارشان بایستی مبلغی را از قبل نزد همراه اول ودیعه قرار می دادند . این کار از نظر مشترکین اصلا روش مناسبی نبود و تمایلی به بلوکه کردن پولشان در همراه اول نداشتند . از این رو این اپراتور مثل همیشه دست به کار شد و با ترفندی هیجان انگیز مجددا اعتماد مشترکین خود را برانگیخت . قطع میان دوره همراه اول راهی است که این اپراتور ارائه کرده است .

قطع میان دوره همراه اول

هم اکنون روش کار به این شکل است که همراه اول ( MCI ) با اعتبار سنجی و بررسی قدمت خطوط کاربران و هم چنین بررسی کاربری بودن و با ارزشمند بودن خط تلفن همراه مشترکین خود تصمیم گرفت سقف اعتباری برای مشترکین مشخص نماید . تا به جای ودیعه این امکان برایشان مهیا باشد تا بتوانند از اعتباری که همراه اول برای مشترکین خود در نظر دارد . جهت افزایش اعتبار استفاده نمایند.زیرا اعتراض مشترکین نیز بر این بود که با توجه به ارزش بالای قیمت خطوط تلفن همراه شان و با اینکه قبض هایشان را سر موقع پرداخت می کنند . اما زمانی که به سقف میان دوره خط شان برسند خط قطع و یا یک طرفه می شد.

در این میان مشکلی که مشترکین همراه اول و مخصوصا صاحبان خطوط دائمی با ارزش داشتند . یک طرفه شدن و یا قطع شدن یک باره خطوط شان در هنگام رسیدن به سقف اعتبار میان دوره بوده است . با تدبیری که همراه اول ارائه کرده است تمام مشترکین می توانند به راحتی اعتبار میان دوره ی خود را افزایش دهند . در همین راستا همراه اول کدی را برای مشترکین خود ارائه کرده است تا سقف میان دوره خود را قطع کنند . که با شماره گیری آن علاوه بر افزایش اعتبار میان دوره خود به راحتی می توانند از میزان اعتبار تخصیصی توسط این اپراتور نیز آگاه شوند . و جهت جلوگیری از قطع میان دوره خود استفاده نمایند.

نحوه فعال سازی

کد ستاره 10 ستاره 117 مربع، کد ارائه شده از طرف همراه اول برای این امکان می باشد.که مشترکین می توانند با کد #117 *10* از میزان اعتبار خود باخبر و آن را فعال نمایند . در پایان کار و هنگامی که اعتبار به سقف خود رسید بایستی با اپراتور تسویه نمایند.

نحوه اعتبار دهی همراه اول به مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول با توجه به مبلغ ودیعه و هم چنین میزان مصرف کاربر و سابقه پرداخت کاربر متغیر می باشد . هم چنین مشترکین باید در نظر داشته باشند که به میزانی که از اعتبارشان استفاده می کند به همراه اول بدهکار بوده و نهایتا باید برای پرداخت اقدام نمایند و این کد طرح جهت جلوگیری از قطع میان دوره مشترکین و همچنین آگاهی از میزان اعتبارشان می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.