مجله سیم کارت

خدمات ایرانسل در ماه محرم

0 123

ایرانسل اولین و بزرگ ترین پراتور دیجیتال ایران شناخته شد . اپراتور ایرانسل در شرایط کرونایی کشور اقدامات زیادی را انجام داده است . ایرانسل ، برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا شناسه شبکه خود را تغییر داد . در حال حاضر نیز شناسه شبکه ایرانسل ماسک بزنیم است . حالا با ورود به ماه محرم ایرانسل اقدام جدیدی انجام داد . امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا محرم متفاوتی نسبت به سال های گذشته خواهیم داشت و عزاداری های خود را باید محدود کنیم . ایرانسل ، خدمات ایرانسل در ماه محرم از طریق اپلیکیشن روبیکا به کاربران خود و افرادی که سیم کارت ایرانسل دارند ارائه کرده است . و ایرانسل قبلا توسط هیات آنلاین نیز به استقبال محرم رفت .

ایرانسل به عنوان یکی از سهام‌ داران اصلی روبیکا ، هم زمان با ماه محرم و ایام عزاداری امام حسین ( ع ) ، امکان ویژه‌ ای برای هیأت‌ های مذهبی فراهم کرده است تا به سهم خود در برگزاری مجالس آنلاین عزاداری ، در دوران شیوع ویروس کرونا ، شرایط لازم را فراهم کرده باشد .

خدمات ایرانسل در ماه محرم

این خدمات برای تمام مشترکان ایرانسل که “سیم کارت ایرانسل” دارند رایگان است . به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، هیأت‌ های سراسر کشور می ‌توانند با ایجاد کانال در پیام‌ رسان روبیکا و عضویت در صفحه اختصاصی « عقیق » ، از امکاناتی نظیر پخش زنده با اینترنت رایگان ، ارسال پیامک رایگان و اطلاع رسانی ، بهره بگیرند . علاوه بر هیأت‌ ها ، مشترکان ایرانسل ( irancell ) نیز می‌ توانند به رایگان ، از تمامی این خدمات استفاده کنند . هیات هایی که در اپلیکیشن روبیکا ثبت نام کردند و قصد استفاده از این خدمات و امکانات را دارند . پس از ایجاد کانال اختصاصی هیأت خود در پیام‌ رسان روبیکا ، لازم است نام کاربری ایجادی خود را به @aghighlive ، ارسال کنند .

متولیان هیأت‌ های مذهبی ، که قصد بهره گیری از این امکان را دارند ، هزینه‌ ای برای ارسال تصاویر پرداخت نخواهند کرد و اگر امکان تصویر برداری حرفه‌ ای برایشان میسر نیست ، می ‌توانند از طریق تلفن‌ هوشمند خود ، برای ارسال تصاویر مراسم خود ، اقدام کنند . هیأت‌ های مذهبی ، هم چنین می ‌توانند ویدئو ها ، صوت‌ ها و برنامه‌ های خود را ، برای پوشش رسانه‌ ای در عقیق ، از طریق کانال روبیکای هیئت خود ، به عقیق ، ارسال کنند .  ایرانسل و همراه اول ، به عنوان سهام‌ داران اصلی ، هر کدام 40 درصد سهام روبیکا را در اختیار دارند . خدماتی که ایرانسل از طریق این اپ ارائه می‌ دهد ، در همین راستا است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.