مجله سیم کارت

خدمات اینترنت پر سرعت شاتل بر بستر فیبر نوری

0 423

اپراتور شاتل موبایل یکی دیگر از اپراتور های فعال در کشور است که خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می دهد . شاتل موبایل برای مشترکین خود سیم کارت ، خدمات اینترنت ثابت و سیم کارت شاتل موبایل هوشمند و … ارائه کرده است . اپراتور “شاتل موبایل” به عنوان اولین شرکتی در ایران است که خدمات اینترنتی خود را در بخش خصوصی کشور بر بستر فیبر نوری در تهران آغاز کرده است . در واقع قبلا در تهران در بعضی از مناطق امکان دریافت خدمات اینترنت پر سرعت شاتل موبایل وجود نداشت .

این اپراتور علت آن را نبود فیبر نوری اعلام کرده بود ولی حالا برخی از شرکت‌ های ارائه کننده‌ ی اینترنت ثابت هم چون شاتل ، برای اولین بار مجوز جدیدی در اختیار دارند . که به کمک آن می ‌توانند ، از تجهیزاتی که بعد از فیبر نوری مستقر است ، استفاده کنند . از این رو فیبر دیگری مانعی برای ارایه سرویس اینترنت ثابت به مشتریان به شمار نمی ‌آید .

متقاضیانی که پیش از این به دلیل فیبر بودن خط تلفن موفق به دریافت سرویس‌ های اینترنت پر سرعت ثابت نشده‌ اند . از این پس می‌ توانند بدون محدودیت برای دریافت سرویس ‌های اینترنت ثابت شاتل اقدام کنند . استفاده از خدمات اینترنت شاتل ویژگی های زیادی دارد که شامل خدمات پشتیبانی 24 ساعته ، بدون نیاز به پرداخت هزینه بیشتر ، اینترنت با سرعت و با کیفیت ، پیشنهاد های استثنایی ، راه اندازی در کوتاه ترین زمان و … می باشد .

فیبر نوری :

فناوری جدیدی که بستر انتقال صدا را از مرکز مخابرات با استفاده از فیبر نوری به کافو منتقل می‌ کند . پس از آن بعد از اتصال به تجهیزات مربوطه ، خط تلفن به کمک سیم مسی بین درخواست‌ کنندگان ساکن در یک منطقه توزیع می‌ شود . وجود فیبر موجب قطع شدن کانال ارتباطی و مانع از ارائه سرویس اینترنت روی این خطوط می‌ شد . بنابراین تجهیزات ارائه اینترنت باید بعد از خطوط فیبر نوری یعنی در کافو مخابراتی قرار می گرفتند . اما شرکت‌ های خصوصی ارائه‌ کننده اینترنت نمی ‌توانستند تجهیزات ارائه‌ سرویس را بعد از فیبر نوری مستقر و ارائه سرویس را از این طریق برای کاربران میسر کنند .

خدمات اینترنت پر سرعت فیبر نوری شاتل موبایل

افرادی که می خواهند از خدمات اینترنت فیبر نوری شاتل موبایل ( shatelmobile ) بهره مند شوند می توانند از چند طریق اقدام کنند . می توانند از طریق مراجعه به وب سایت شاتل ، از طریق مراجعه به بخش سفارش آنلاین خدمات و یا تماس با مرکز تماس سراسری شاتل موبایل به شماره 91000000 می توانند اطلاعات کسب کنند . راه های دریافت سرویس اینترنت پر سرعت شاتل بر بستر فیبر نوری را کسب کنند .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.