مجله سیم کارت

خدمات سیم کارت شاتل موبایل

0 943

تعویض سیم کارت شاتل موبایل

“شاتل موبایل” یکی دیگر از اپراتور های فعال است که برای مشترکین خود خدمات ویژه ای را ارائه می دهد . مشترکین می توانند از آن استفاده کنند . مشترکینی شاتل موبایل که سیم کارت شاتل موبایل دارند . به هر دلیلی سیم کارت آن ها مفقود شده و یا آسیب دیده و یا هر اتفاقی برای “سیم کارت شاتل موبایل” شان افتاده است . می توانند اقدام به تعویض سیم کارت شاتل موبایل خود اقدام کنند و سیم کارت جدید خود را دریافت کنند . مشترکین باید بدانند که با تعویض سیم کارت شان شماره تلفن آن ها هیچ تغییری نمی کند و تنها فقط سیم کارت شان تعویض خواهد شد .

مشترکین شاتل موبایل می توانند با مراجعه به نمایندگی های مجاز شاتل موبایل در کل کشور و هم چنین مراجعه به مراکز خدمات شاتل موبایل اقدام به تعویض “سیم کارت” خود کنند و سیم کارت جایگزین را دریافت کنند . به مشترکین شاتل موبایل این اطمینان خاطر داده می شود که با تعویض سیم کارت شاتل موبایل هیچ تغییری در اطلاعات مشترک و بسته های فعال مشترک اعمال نمی شود و فقط اطلاعات موجود در سیم کارت از بین می رود . فقط مشترکینی که سیم کارت شاتل موبایل دائمی دارند . باید بدانند که اگر سیم کارت آن ها به دلیل بدهی قطع یا مسدود باشد مشترک شاتل موبایل باید در ابتدا بدهی سیم کارت خود را پرداخت کند . بعد اقدام به تعویض سیم کارت خود کند . تعرفه تعویض سیم کارت شاتل موبایل 7000 تومان است .

تغییر مالکیت شاتل موبایل

یکی دیگر از خدماتی که اپراتور شاتل موبایل ( shatelmobile ) برای مشترکین خود ارائه کرده است تغییر مالکیت است . در شاتل موبایل امکان واگذاری سیم کارت به شخصی دیگر به راحتی وجود دارد . مالکین برای تغییر مالکیت قانونی باید به دفاتر نمایندگی های مجاز شاتل موبایل مراجعه کنند . به مالکین شاتل موبایل توصیه می شود که برای واگذاری سیم کارت خود فقط از طرسق تغییر مالکیت اقدام کنند . زیرا مسئولیت حقوقی استفاده از سیم کارت بر عهده مالک سیم کارت است . هر گونه استفاده غیر قانونی گریبان مالک سیم کارت را می گیرد هر چند که شخص دیگری از آن استفاده کند .

خریدار و فروشنده می‌ توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی شاتل موبایل و با در دست داشتن سیم‌ کارت و مدارک شناسایی ( کارت ملی ، شناسنامه و … ) ، برای تغییر مالکیت سیم‌ کارت اقدام کنند . نمایندگی‌ های مجاز شاتل موبایل در سراسر کشور و یا دفاتر خدمات مشترکین مراجعی هستند که برای تغییر سیم‌ کارت می ‌توانند به آن‌ ها مراجعه کنند . مشترکینی که به شاتل موبایل ترابرد داشته اند نمی توانند تغییر مالکیت انجام دهند . تعرفه تغییر مالکیت برای مشترکین شاتل موبایل 2000 تومان است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.