مجله سیم کارت

خدمات منحصر بفرد شاتل موبایل

0 43

"شاتل موبایل" نیز یکی از اپراتورهای فعال ایرانی که با سابقه کار نه چندان زیاد درعرصه ارتباطات در حال ارائه خدمات خاص و منحصر بفرد به مشترکین خود می باشد بطوری که میزان رضایتمندی این اپراتور روز به روز در حال افزایش بوده و فروش سیم کارت شاتل موبایل  هم اکنون  به اندازه ای بالا رفته که در خور تحسین می باشد.این اپراتور از پوشش سراسری 3Gو4G بهره می برد و دارای خدمات ویژه ای می باشد که می خواهیم به آن اشاره نمائیم.

سرویس انتقال داده

در این مدل مشترک براحتی می تواند حجم باقی مانده از بسته ی دیتای خود را بدون صرف هیچ هزینه ای و براحتی به دوره ی بعدی دیتای خود انتقال دهد.این امکان قبلا قابل اجرا نبود ولی هم اکنون توسط شاتل موبایل و بسیاری از اپراتورهای دیگر قابل اجرا می باشد.

تعرفه ویژه مصرف آزاد اینترنت همراه

قبلا تعرفه ی مصرف آزادعادی با احتساب هزینه ی بسیار بالایی همراه بود که در صورتیکه بسته مشترک تمام می شد و کاربر از آن بی اطلاع بود و یا امکان خرید بسته ی اینترنت برای کاربر ممکن نبود باعث اتمام سریع شارژ پولی در "سیم کارت" اعتباری و اعمال هزینه ی هنگفت به سیم کارت های دائمی در پایان هر دوره می شد. بنابراین با تمام این اوصاف شاتل موبایل استفاده از تعرفه ویژه مصرف آزاد اینترنت همراه  را برای مشترکین خود و به منظور کاهش پیچیدگی های انتخاب بسته و هزینه کمتر در اختیار کاربران خود قرار داده است که به محض تمام شدن بسته ی اینترنت خودشامل صرف پایین ترین تعرفه مصرف آزاد اینترنت در بین اپراتورهای همراه خواهد بود.

همگرایی اینترنت ثابت  و همراه FMC

قبل از هرچیزی باید بیان کنید FMC شامل اشتراک اینترنت ADSL2+ شاتل با سرعت تا 16 مگابیت بر ثانیه و سیم‌کارت نسل چهارم شاتـل‌ موبایل با پوشش سراسری 3Gو4G هستند که قادر خواهند بودند به تمام نیازهای ارتباطی کاربران شامل اینترنت همراه، اینترنت ثابت، پیامک و مکالمه در قالب یک اشتراک پاسخ می‌دهند که همه ی این موارد بستری برای عرضه نخستین تجربه حقیقی برای همگرایی اینترنت ثابت وهمراه FMC خواهند بود.

خدمات محتوایی و ارزش افزوده

فراهم شدن طیف گسترده ای از خدمات اختصاصی محتوا و سرگرمی از جمله خدمات شاتل موبایل جهت ارزش آفرینی و ارائه خدمات می باشد که دارای این توانایی است که زندگی شما را لذت بخش کرده و کسب و کار شما را ساده تر نماید.

"شاتل موبایل پلاس"

شاتل موبایل پلاس نیز یکی دیگر از ویژگی های می باشد که بر روی تمام سیم کارت های شاتل موبایل قابل اجرا بوده و شامل بسته های اینترنت مقرون به صرفه می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.