مجله سیم کارت

خدمات همراه اول در اربعین 1401

0 531

همراه اول اپراتور برتر در ایران است . با توجه به نزدیک شدن به اربعین حسینی ( ع ) برای مشترکین سیم کارت های خود خدمات ویژه ارائه کرده است . همراه اول برای مشترکین خود که قصد سفر به کربلا و زیارت امام حسین ( ع ) را دارند . می توانند از خدمات همراه اول در اربعین 1401 بهره مند شوند . عاشقان حسینی که در راهپیمایی نجف تا کربلا شرکت می کنند . با شرکت در این راهپیمایی از تخفیف های ویژه رومینگ و تماس بین الملل بهره مند خواهند شد .

هم چنین علاوه بر ارائه تخفیف های ویژه در تعرفه رومینگ و تماس بین الملل ، تیم های فنی اپراتور اول در پایانه های مرزی مستقر شدند . تا ضمن پایش و بررسی کیفیت شبکه ، ظرفیت های ویژه برای استقبال از زائران را فراهم آورند . تمامی زائران همراه اول می توانند از 13 تا 30 شهریور 1401 از قیمت های تخفیفی و طرح های مقرون به صرفه در خاک عراق بهره مند شوند .

خدمات ویژه همراه اول در اربعین 1401

با توجه به تخفیف ها برای این ایام ( تا 75 درصد تخفیف نسبت به کمپین سال قبل ) . « تعرفه مکالمه با ایران هر دقیقه 9 هزار تومان » . « تعرفه مکالمه دریافتی هر دقیقه 6 هزار تومان » . « تعرفه ارسال پیامک 1300 تومان » و « هر مگا بایت اینترنت 500 تومان » است . هم چنین در راستای رفاه حال زائران ، قیمت تماس از ایران به موبایل عراق از 8 به 6 هزار تومان کاهش پیدا کرده است .

بسته رومینگ ویژه اربعین

شرکت ارتباطات سیار ایران هم چنین با تعریف و طراحی « دو طرح رومینگ ویژه اربعین » . سطح میزبانی خود از مشترکان حاضر در خدمات همراه اول در اربعین 1401 را زیاد تر کرده است . به صورتی که مشترکان به اندازه مصرف خود می توانند یکی از دو طرح 7 روزه « نا محدود » یا « اقتصادی زائر » را انتخاب کنند .

طرح ویژه « دیتای نا محدود » شامل اینترنت نا محدود با سیاست مصرف منصفانه به همراه 250 پیامک هدیه و 25 دقیقه مکالمه هدیه با قیمت 350 هزار تومان ارائه کرده است . طرح «اقتصادی زائر» نیز با 150مگابایت دیتای رومینگ عراق به همراه 50 پیامک هدیه و 10 دقیقه مکالمه هدیه به قیمت 100 هزار تومان عرضه کرده است . امکان خرید و هدیه  به مشترک حاضر در عراق حتی از ایران نیز فراهم کرده است .

نحوه فعال سازی

اما برای بهره مندی از امکانات رومینگ بین الملل حتما نیاز است . تا زائران حسینی پیش از خروج از کشور با شماره گیری کد دستوری « ستاره 10 ستاره 2910 مربع » یا از طریق مراجعه به اپلیکیشن « همراه من » از فعال بودن سرویس رومینگ خود اطمینان حاصل کنند . زائران برای خریداری رومینگ نیز می توانند . از سه روش درگاه جامع خدمات همراه اول در راهپیمایی اربعین « ستاره 1 مربع » . « مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول » یا « اپلیکیشن همراه من » اقدام کنند .

به منظور آسایش زائران همراه اولی، کلیه خدمات ارتباطی این اپراتور برای اربعین در درگاه « ستاره 1 ستاره 40 مربع » را نیز فراهم کرده است . همراه اول از کلیه مشترکان خود که قصد سفر به عراق را دارند . درخواست کرده که اطلاعات لازم در خصوص تعرفه های اربعین . را فقط از صفحه ویژه اربعین پرتال این اپراتور به نشانی https://mci.ir/arbaen دریافت کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.