مجله سیم کارت

خدمات ویژه جشنواره برف رایتل

0 26

در جشنواره برف رایتل، به ازای خرید یک سیم کارت دائمی، یک سیم کارت اعتباری هدیه به مشترکین ارائه می‌شود، ضمن اینکه برای اولین بار در کشور اینترنت پرسرعت همراه تا یک مگابیت بر ثانیه بر روی سیم کارت های دیتا و دائمی مشترکین ارائه می‌شود.

سیم کارت هدیه و اینترنت یک مگابیتی؛ خدمات ویژه جشنواره برف رایتل

در جشنواره برف رایتل، به ازای خرید یک سیم کارت دائمی، یک سیم کارت اعتباری هدیه به مشترکین ارائه می‌شود، ضمن اینکه برای اولین بار در کشور اینترنت پرسرعت همراه تا یک مگابیت بر ثانیه بر روی سیم کارت های دیتا و دائمی مشترکین ارائه می‌شود.
به گزارش روابط عمومی رایتل، در این جشنواره که از اول دی ماه آغاز و تا پایان اسفند ماه همین سال ادامه می یابد، محصولات و خدمات رایتل، در قالب بسته ها و طرحهای گوناگون متناسب با نیازها و سلیقه های مختلف کلیه متقاضیان و مشترکین انواع سیم کارت های رایتل ارائه خواهد شد. در جشنواره برف، سیم کارت دائمی با یک ماه تماس تصویری نامحدود، 500 مگابایت اینترنت و 120 پیامک رایگان ارائه می‌شود. ضمن اینکه به هر خریدار سیم کارت دائمی در طول این فصل یک عدد سیم کارت اعتباری هدیه ارائه می‌شود.
سیم کارت‌های اعتباری رایتل نیز در این جشنواره، با هدیه های ویژه‌ای شامل 100,000 ریال اعتبار اولیه و 1 گیگابایت اینترنت رایگان به بازار عرضه می‌شود. پس از اتمام اعتبار هدیه، به منظور افزایش اعتبار و ادامه استفاده از خدمات رایتل، امکان شارژ با مبالغ معین وجود دارد. افزایش اعتبار از طریق خرید انواع کارت شارژ یا به شیوه های الکترونیکی ممکن است. به شارژهای 50,000 و 100,000 ریالی، به ترتیب، _x0010_ و _x0015_ اعتبار هدیه تعلق می گیرد. در صورت انجام شارژ به صورت الکترونیکی، برای هر سه نوع شارژ، %5 شارژ دیگر نیز به عنوان هدیه ارائه می شود.
رایتل برای مشترکینی که تنها مایل به استفاده از اینترنت و پیامک هستند سیم کارت دیتا عرضه می‌کند. با استفاده از این سیم کارت دسترسی به اینترنت پرسرعت 3G در حال حرکت و همچنین ارسال و دریافت پیامک برای مشترکین ممکن شده است. با در نظر گرفتن سرعتهای مختلف قابل عرضه به مشترکین، هزینه این خدمت، به صرفه تر از سیم کارت های دائمی و اعتباری است. سیم کارت دیتای رایتل در انواع تجهیزات همچون تبلت، لپ تاپ و مودم های USB قابل استفاده است. سیم کارت دیتای رایتل، برای اولین بار با سرعت 128 و 512 کیلوبیت بر ثانیه و یک مگابیت بر ثانیه به قیمت 200,000 ریال و همراه با مجموعه ای از خدمات رایگان عرضه می شود. هدایای سیم کارت دیتای رایتل ویژه جشنواره برف عبارتند از یک گیگا بایت اینترنت و 250 پیامک فارسی و 250 پیامک انگلیسی رایگان.
علاقه مندان به دریافت اطلاعات بیشتر از خدمات و هدایای ویژه جشنواره برف رایتل می‌توانند به وب سایت رسمی این اپراتور به آدرس www.rightel.ir مراجعه کنند و یا با مرکز تماس مشتریان رایتل به شماره 2920-021 تماس حاصل نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.