مجله سیم کارت

خدمات ویژه رایتل و معرفی به دوستان

0 106

اپراتور رایتل از دیگران اپراتور های فعال در ایران است و در راستای خدمات به مشترکین خود در تلاش است . رایتل “سیم کارت” دائمی و اعتباری به مشترکین خود ارائه کرده است . اپراتور رایتل به مشترکین سیم کارت های خود خدمات متنوعی ارائه کرده است و مکالمه رایگان رایتلی یکی از خدمات بزرگ این اپراتور است . اپراتور رایتل به مشترکین سیم کارت های خود اعلام کرده است که اگر رایتل را به دوستان خود معرفی کنند می توانند از این اپراتور بزرگ هدیه دریافت کنند . مشترکین “سیم کارت رایتل” اگر از خدمات مکالمه ، اینترنت و … رایتل رضایت دارند . می توانند این رضایت را با دوستان خود به اشتراک بگذارند و آن ها را نیز به استفاده از رایتل ترغیب کنند .

معرفی رایتل به دوستان

با معرفی اپراتور رایتل به دوستان خود می توانید از هدایای ویژه این اپراتور استفاده کنید . چنان چه رایتل را به دوستان یا آشنایان خود معرفی کرده اید و آن شخص اقدام به ثبت‌ نام و خرید سیم‌ کارت رایتل کند . با وارد کردن شماره شخص معرف ، 10 گیگا بایت اینترنت رایگان 30 روزه به عنوان هدیه به صورت آنلاین به شما تخصیص می ‌یابد . می توانید از آن بهره مند شوید . مشترکین می توانند از طریق مراجعه حضوری به فروشگاه های رایتل و هم چنین مراجعه به یکی از نمایندگان فروش و خدمات سیم کارت رایتل خود را دریافت کنند . استفاده از تمامی خدمات رایتل تنها در مناطق تحت پوشش شبکه نسل های نوین ارتباطی رایتل ( 3G/4G ) امکان پذیر است .

در مناطق خارج از پوشش دهی رایتل ( rightel ) ، استفاده از خدمات پایه ، شامل تماس صوتی ، پیامک و اینترنت تحت پوشش خدمت رومینگ ملی ( شبکه نسل دوم / 2G اپراتور های میزبان ) و مطابق تعرفه‌ های عادی شبکه رایتل ( خارج از طرح ) میسر است . مشترکین رایتل صورت اتمام هر یک از خدمات موجود در طرح ( اینترنت یا تماس صوتی ) امکان استفاده از سایر خدمات طرح تا پایان مهلت زمان اعتبار آن ، وجود دارد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.