مجله سیم کارت

خروج شرکت ال جی از بازار موبایل

0 33

شرکت ال جی رسما اعلام کرده است که از بازار موبایل خارج خواهد شد . شرکت ال جی در بیانیه ای اعلام کرده است از بازار موبایل خارج خواهد شد و تصمیم دارد تمرکز خود را روی گجت های هوشمند ، ربات ها و … متمرکز کند .
در واقع این خبر حاکی از آن است که دیگه نباید منتظر گوشی های رول شونده ال جی باشیم ، شرکت ال جی خیلی سعی کرد با ارائه گوشی های جدید بتواند بازار را در دست بگیرد و مرکز توجه را در دست بگیرد اما گویا چندان موفق نبوده است .
بعد از این که LG تصمیم گرفت از بازار موبایل خارج شود ، گزارش ‌های مختلفی درباره‌ ی مذاکره با خریداران احتمالی منتشر شد ، اما در نهایت هم این مذاکرات موفقیت ‌آمیز نبودند . شرکت "ال جی" گوشی های نو آورانه ای را بازار عرضه کرد تا بتواند در بازار موبایل به سود آوری برسد اما چندان کاربردی نبودند و در عین حال گوشی‌ های مرسوم این شرکت هم نسبت به رقبای خود در زمینه‌ هایی مانند عملکرد دوربین حرف زیادی برای گفتن نداشتند .
شرکت ال جی اعلام کرده اسنت که کاربران می توانند گوشی های موجود در بازار را خریداری کنند زیرا این شرکت به پشتیبانی گوشی های خود تا مدت زمان مشخصی ادامه خواهد داد و شرکت ال جی اعلام کرده روند تعطیلی این بخش تا انتهای ماه ژوئیه امسال نهایی خواهد شد . علت خروج شرکت ال جی از بازار موبایل ضرر ده بودن آن در طی 5 سال گذشته بوده است .
شرکت LG به لیست بلند بالایی از سازندگان گوشی‌ های هوشمند می ‌پیوندد که طی سال‌ های گذشته از این بازار خارج شده‌ اند ، اگر چه بسیاری از این برند توسط شرکت‌ های دیگری خریداری شده ‌اند و حالا آن‌ ها با بهره‌ گیری از برند های پر سابقه گوشی‌ های متنوعی را راهی بازار می ‌کنند .
به عنوان مثال برند نوکیا به شرکت HMD فروخته شد و بلک ‌بری هم در ابتدا توسط شرکت چینی TCL استفاده می‌ شد و در حال حاضر این برند به شرکت OnwardMobility تعلق دارد و قرار است امسال اولین گوشی خود را عرضه کند . هم چنین باید به شرکت اچ‌ تی‌سی هم اشاره کنیم که با وجود تمام مشکلات گاهی اوقات گوشی جدیدی معرفی می ‌کند ولی به احتمال زیاد دیر یا زود از بازار موبایل خارج خواهد شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.