مجله سیم کارت

خرید اقساطی سیم کارت

0 38

خرید و یا فروش خط یکی از نیاز های عمده افراد است و همین طور خرید اقساطی سیم کارت نیز یکی از این نیاز های خریداران سیم کارت است . سامانه های زیادی هستند که خرید و فروش سیم کارت همراه اول قسطی انجام می دهند . خرید سیم کارت رند نیز یکی از نیازها است که افراد تمایل به داشتن خط رند دارند ولی معمولا سیم کارت رند از قیمت بالاتری نسبت به سیم کارت های معمولی دارد بنا براین خرید اقساطی برای " خرید سیم کارت رند " از اهمیت بالایی برخوردار است .
همراه اول نیز در سایت خود طرح تقسیط سیم کارت دائمی همراه اول را اعلام کرده است که در این طرح دو نوع طرح تقسیط وجود دارد طرح تقسیط 6 ماهه و طرح تقسیط 36 ماهه که فقط برای سیم کارت های دائمی کاربرد دارد. مشترکینی که متقاضی سیم کارت دائمی همراه اول می باشند می توانند با  انتخاب یکی از طرح های تقسیط 6 ماهه یا 36 ماهه ، به سادگی به جمع مشترکین دائمی همراه اول بپیوندند .
 این طرح از آذر 1394 شروع شده و تا اطلاع بعدی ادامه خواهد داشت  .در خرید این " سیم کارت  " ها امکان نقل و انتقال آن وجود ندارد ، در صورتی که فرد سه قسط خود را پرداخت نکند سیم کارت به صورت کامل قطع می شود و در صورت عدم پرداخت قسط های خود بعد از 3 ماهه خط تخلیه می گردد ، برای وصل مجدد باید کل قسط های معوقه خود را پرداخت نمایید ، چنانچه تا 6 ماه پس از تخلیه مبالغ بدهی پرداخت نشود خط عودت و غیر قابل استرداد می شود از مکالمه رو مینگ نمیتوان استفاده کرد .
همراه اول که اولین اپراتور در کشور است و مشترکین زیادی دارد تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر به مشترکین می کند .
یکی از سامانه هایی که متقاضیان سیم کارت می توانند به آن مراجعه کنند و سیم کارت مورد نظر خود را پیدا کنند و برای خرید آن اقدام کنند سایت سیم کارت است که هر مشترکی که قصد " خرید خط " و یا فروش سیم کارت خود را دارد می تواند به این سایت مراجعه کند و سیم کارت خود را برای فروش به صورت رایگان ثبت کند و مخاطب خود را برای خرید سیم کارت خود پیدا کند . فروش اقساطی هم روی سایت سیم کارت موجود است که از طریق این درگاه می توانید با فروشگاه هایی که فروش اقساطی سیم کارت انجام میدهند ارتباط برقرار کنند و از خدمات و ویژگی های آ استفاده کنند .
سایت سیم کارت مرجع بزرگی برای خرید و فروش سیم کارت در ایران می باشد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.