مجله سیم کارت

خرید اینترنتی فقط با سیم کارت های به نام !!

0 263

این روز ها با بالا رفتن دلار و به همین تناسب بالا رفتن قیمت های کالا و اجناس ، شرکت های خودرو سازی تقریبا هر ماه برای متقاضیان خرید خودرو فروش ویژه می گذارند . متقاضیان باید برای ثبت نام این پیش فروش ها حتما سیم کارت شان به نام خودشان باشد . شرایط به این طریق است که متقاضی محترمی که تمایل به ثبت نام در پیش فروش های این شرکت های خودرو سازی را دارند . باید در ابتدا سیم کارت به نام خود فرد داشته باشند .در واقع برای امنیت بیشتر برای اکثر خرید های اینترنتی و حتی برای نصب بعضی از اپلیکیشن ها باید سیم کارت با کد ملی تطابق داشته باشد . حتما سیم کارت به نام شخص متقاضی باشد و خرید اینترنتی فقط با سیم کارت های به نام انجام می پذیرد .

فرقی نمی کند که “سیم کارت” شخص متقاضی برای کدوم اپراتور باشد و هر اپراتوری قابل قبول است . این قانون جدید برای تمامی افراد است . این موضوع تا حد زیادی برای مردم مشکل ساز نیز بوده است . خصوصا برای افرادی که سن آن ها بالا است و سالمند هستند . زیرا مجبور می شوند برای خرید سیم کارت به نام خود اقدام کنند .

خرید اینترنتی فقط با سیم کارت های به نام

مشترکین برای “خرید سیم کارت” اپراتور ها می توانند با توجه به شیوع کرونا در کشور از وب سایت این اپراتور ها اقدام کنند . نسبت به خرید سیم کارت مورد نظر خود اقدام کنند . برای مثال مشترکین برای خرید سیم کارت همراه اول می توانند وارد فروشگاه آنلاین همراه اول شوند . یکی از سیم کارت های دائمی ، اعتباری و ویژه را انتخاب کنند و برای خرید اقدام کنند . که سیم کارت های ویژه شامل سیم کارت تاریخ تولد و سیم کارت جوانان است .

افرادی که تمایل به خرید سیم کارت ایرانسل دارند می توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل سیم کارت ایرانسل دائمی و یا سیم  کارت ایرانسل اعتباری را انتخاب کنند . سیم کارت های ایرانسل دائمی شامل سیم کارت حرفه ای ها – برنزی ، سیم کارت دائمی و سیم کارت دائمی نقره ای و سیم کارت دائمی طلایی می باشد . سیم کارت ها ایرانسل ( irancell ) اعتباری شامل سیم کارت اعتباری و سیم کارت کوشا می باشد .
کلیه اپراتور های فعال در کشور برای مشترکین خود شرایطی ایجاد کرده اند . که بدون نیاز حضوری بتوانند سیم کارت مورد نظر خود را انتخاب و خرید کنند . بتوانند از طریق خرید سیم کارت از خدمات ویژه اپراتور ها استفاده کنند  .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.