مجله سیم کارت

خرید سیم کارت ایرانسل از طریق اپلیکیشن های بانکی

0 1,961

اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در کشور است . این اپراتور بزرگ در برای مشترکین سیم کارت های خود خدمات متنوعی را ارائه کرده است . این اپراتور بزرگ برای افرادی که تمایل دارند از خدمات این اپراتور بزرگ بهره مند شوند . امکان خرید سیم کارت ایرانسل را از طریق اپلیکیشن های بانکی فراهم کرده است .

به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، با این امکان ، “خرید سیم‌ کارت” ایرانسل ، علاوه بر روش‌ های متنوع موجود ، از طریق اپلیکیشن ‌های بانکی نیز امکان ‌پذیر است . افرادی که تمایل دارند از خدمات این اپراتور بزرگ بهره مند شوند . می توانند از طریق این اپلیکیشن ها اقدام به خرید سیم کارت کنند . اپراتور ایرانسل هم سیم کارت ایرانسل اعتباری و هم سیم کارت ایرانسل دائمی دارد . افراد می توانند با توجه به بودجه خود “سیم کارت” مورد نظر خود را خرید کنند . از خدمات ویژه این اپراتور بزرگ بهره مند شوند .

خرید سیم کارت ایرانسل

متقاضیان خرید سیم‌ کارت ‌های ایرانسل ( irancell ) ، می ‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن‌ های پرداخت بانکی ، شماره‌ های موجود در کانال فروش را مشاهده کرده و شمارۀ دلخواه خود را انتخاب کنند . پس از تکمیل فرم‌ های لازم و ثبت اطلاعات به صورت آنلاین ، فرایند خرید سیم‌ کارت نهایی و سیم‌ کارت ، به نشانی مشترک که در فرم مربوطه ثبت کرده است ارسال می ‌شود .

در فاز نخست راه ‌اندازی این طرح ، خرید آنلاین سیم‌ کارت ‌های ایرانسل . از طریق برنامۀ « ایوا » ، متعلق به شرکت پرداخت الکترونیک سداد بانک ملی ایران . برنامۀ « هف هشتاد ( 780 ) » امکان ‌پذیر می باشد . افراد می توانند از طریق اپلیکیشن هف هشتاد نسبت به “خرید سیم کارت ایرانسل” اقدام کنند . افرادی که این اپلیکیشن را ندارند می توانند به صورت رایگان این اپلیکیشن را دانلود و نصب کنند . علاوه بر امکان فوق ، خرید سیم‌ کارت ‌های ایرانسل از روش ‌های متنوعی . مانند فروشگاه آنلاین ایرانسل ، اپلیکیشن ایرانسل من و نیز فروشگاه‌ ها و مراکز ارتباط با ایرانسل در سراسر ایران ، میسر است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.