مجله سیم کارت

خطر در کمین گوشی های ایفون

0 38

خطر در کمین گوشی های ایفون

همانطور که در جریان هستید ، اینروزها خبرهای متنوعی از کمپانی اپل به گوش می رسد. در همین راستا روز جمعه تاریخ 10 آبان 98 ، این کمپانی طی اطلاعیه ای به کاربران خود که در سال 2012 اقدام به خرید گوشی های ایفون و ایپد گرفته اند و هم اکنون این گوشی ها را در دست دارند اعلام نمود که هر چه سریعتر ios گوشی خود را بروزرسانی نمایند زیرا در غیر اینصورت ، دسترسی این کاربران به اینترنت قطع خواهد شد و این کاربران به هیچ عنوان نخواهند توانست به شبکه اینترنتی متصل شوند.لازم به ذکر است که این آپدیت باید تا روز یکشنبه 12 آبان انجام شود.
در واقع چندی پیش کمپانی "اپل" از ios13 خود رونمائی نمود.این کمپانی دلیل این رفتار زود هنگام خود را تاکید برای به روزرسانی دسترسی شرکت به gps و همچنین موقعیت و لوکیشن دقیق کاربران اعلام نمود تا اینگونه کاربران بتوانند از برنامه هایی مانند ایمیل و وب بروزینگ ، ایکلود و اپل استور استفاده نمایند.

این کمپانی همچنان اعلام کرده است که هر 19 سال یکبار برنامه موقعیت یابی جهانی به پایان می رسد ، از اینرو باید اقدامات جهت بروزرسانی جدید اعمال شود تا سیستم دچار مشکل نشود.

در همین راستا می توان بیان نمود که اولین گوشی "ایفون" با عنوان ایفون یک در 20 ژوئن سال 2007 ، توسط استیو جابز معرفی و عرضه شد. این سیستم عامل مجهز به مک OS و IOS بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.