مجله سیم کارت

درآمد بالای اپل در سه ماه مالی سال 2021

0 152

اپل از کمپانی های بزرگ تولید کننده گوشی های هوشمند است . بعید می دانیم کمتر کسی باشد که گوشی های هوشمند ایفون را نشناسد و یا از ان استفاده نکرده است . کمپانی “اپل” از کمپانی های مطرح تولید کننده گوشی هوشمند در جهان است . توانست تقریبا نظر تمام مخاطبان را به خود جلب کند . استیو جابز بنیان گذار این کمپانی بزرگ است . که با ارائه آیفون ها توانست در صنعت گوشی های موبایل گام بزرگی بردارد . حالا اپل در سال میلادی 2021 با ارائه آیفون 12 توانست به سود دهی بالای در سه ماه مالی اول سال 2021 دست یابد . درآمد بالای اپل در سال 2021 برای عرضه ی آیفون 12 بوده است .

کمپانی اپل با ارائه “آیفون” 12 توانست به درامد 100 میلیارد دلاری دست یابد . برای اولین بار است که این این کمپانی توانست به این چنین درآمدی دست پیدا کند . در واقع شاید شیوع ویروس کرونا و نیاز بیشتر افراد به انجام خدمات به صورت آنلاین باعث شد تا افراد بیشتر به سمت خرید گوشی های هوشمند بروند .

درآمد بالای اپل در سال 2021

بنا بر گزارش اعلام شده توسط اپل ، این کمپانی در سه ماه اول مالی سال 2020 توانست 91.8 میلیارد دلار درآمد و 22.2 میلیارد دلار سود کسب کند . که از نظر سود خالص و درآمد یک رکورد محسوب می ‌شد . حالا تحلیل گران معتقدند که این شرکت با عبور از درآمد 100 میلیارد دلاری برای اولین بار ، یک رکورد تاریخی دیگر ثبت خواهد کرد . آن‌ ها درآمد سه ماه اول اپل در سال مالی 2021 را مبلغی بین 102 تا 103 میلیارد دلار پیش ‌بینی کرده‌ اند . با این وجود ، اپل قرار است عملکرد مالی سه ماه اول سال 2021 را در تاریخ 27 ژانویه (8  بهمن ) اعلام کند .

عرضه‌ ی آیفون 12 به عنوان اولین گوشی پشتیبانی کننده از شبکه 5G توسط اپل انتظارات مالی این کمپانی را در سطح بالایی قرار داد .«کیتی هوبرتی» از شرکت خدمات مالی « مورگان استنلی » ، آیفون 12 را موفق ترین محصول پنج سال گذشته خواند . هم زمان با شیوع ویروس کرونا اپل فروش بسیار پر رونقی از آی‌ پد و مک داشت که عرضه‌ ی مک بوک پرو M1 کمک بسیار زیادی به این رشد خواهد کرد . هم چنین اپل با معرفی محصولات جدید خود مانند مک بوک پرو M1 و AirTags و طراحی مجدد iMacبرنامه‌ ی جذابی برای سال 2021 برنامه ‌ریزی کرده است  .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.