مجله سیم کارت

دریافت نشان خادم المصطفی ( ص ) توسط همراه اول

0 20

همراه اول اولین اپراتور های فعال در ایران است و اولین اپراتوری است که که در کشور فعالیت خود را آغاز کرده است و این اپراتور بزرگ مشترکین زیادی دارد  سعی دارد تا بهترین و متنوع ترین خدمات را به مشترکین سیم کارت های خود ارائه دهد . اپراتور همراه اول برای کلیه مشترکین سیم کارت های خود هم مشترکین سیم کارت همراه اول اعتباری و هم مشترکین "سیم کارت همراه اول دائمی" خود اپلیکیشن همراه من را ارائه داده است که مشترکین همراه اول می توانند از طریق این اپلیکیشن به خدمات متنوع همراه اول دسترسی پیدا کنند .
همراه اول در بین سایر اپراتور ها از طرفداران بیشتری برخوردار است و اپراتوری است که تا حد زیادی مورد اعتماد مردم است و در بین سیم کارت های همراه اول سیم کارت 0912 همراه اول دائمی از سایر سیم کارت ها طرفداران بیشتری دارد و یکی از دلایلی که سیم کارت 0912 همراه اول طرفداران زیادی دارد این است که این سیم کارت ها مناسب برای سرمایه گذاری هستند و با گذشت زمان ارزش این "سیم کارت" ها بالا تر می رود .
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، اپراتور "همراه اول" به عنوان یکی از خادمان برتر در حوزه علم و فناوری ایران شناخته شده است و نشان جهانی خادم المصطفی ( ص ) را از آن خود کرد . نشان خادم‌ المصطفی ( ص ) در راستای تبیین و توسعه سنت حسنه وقف و به ‌منظور ارج نهادن به همت عالی عاشقان حضرت مصطفی( ص ) معرفی شده است . همراه اول این نشان را روز دوشنبه 4 اسفند ماه 1399 در دومین آیین اعطای نشان جهانی خادم المصطفی ( ص ) که در سالن همایش های هتل همای تهران برگزار شد ، دریافت کرد . در بخشی از لوح تقدیر اعطایی به همراه ‌اول خطاب به مدیر عامل این اپراتور آمده است : « به رسم ادب و با کمال افتخار از این خیر اندیشی شما با عنوان « پیشگام نیکوکاری و وقف علم و فناوری » با نهایت امتنان ، تکریم و قدردانی می‌ گردد . امید است که به فضل الهی این اقدام خیر شما با همت و همگرایی سایر مسلمانان ، به ویژه نخبگان و دانشمندان ، منجر به ایفای نقش مؤثر دنیای اسلام در توسعه علم و فناوری جهان شود و این تلاش مقدس به کاهش آلام بشریت و افزایش رفاه عمومی منتهی گردد . نشان خادم ‌المصطفی در سطح بین ‌الملل به ثبت رسیده است و قصد دارد از همّت والای واقفین علم و فناوری در سراسر گیتی ، اراده‌ ای واحد را به منظور تحقق اهداف عالی جایزه مصطفی منجر شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.