مجله سیم کارت

دسترسی به شبکه موبایل پرسرعت در استان فارس توسط همراه اول

0 25

همراه اول از اپراتور های بزرگ و فعال در ایران است و این اپراتور بزرگ بخش زیادی از توسعه روستایی در فارس را تامین می کند . اپراتور همراه اول همواره در تلاش است تا بهترین و متنوع ترین خدمات را در اختیار کاربران خود قرار دهد . وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، محمد جواد آذری جهرمی با سفر به استان فارس اعلام کرد : اپراتور همراه اول در ارائه خدمات در روستا های استان فارس عملکرد بسیار خوبی داشته است و به تعهدات خود عمل کرده است این اپراتور بزرگ عملکرد خوبی در این استان داشته است . اپراتور همراه اول در تلاش است تا رضایت مشترکین سیم کارت های خود در سراسر ایران جلب کند و برای آن ها شرایطی را ایجاد کند که در هر کجا که باشند به آسانی به خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی داشته باشند .
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، محمد جواد آذری جهرمی ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفری که به استان فارس جهت کنترل پروژه های روستایی این استان داشته است ضمن تقدیر و تشکر از اپراتور همراه اول بابت عمل به تعهدات اش در این نقطه از کشور داشته است ، اظهار کرد : بار اصلی توسعه روستایی برای دسترسی به شبکه موبایل پر سرعت در استان فارس بر عهده "همراه اول" بوده است و این اپراتور بزرگ بیش از 80 درصد تعهدات خود در این زمینه را انجام داده است . در این مراسم که استاندار ، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و شهردار شیراز نیز حضور داشتند وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات محمد جواد آذری جهرمی افزود : پروژه ایجاد دیتا سنتر بزرگ جنوب کشور که ماه گذشته شروع شده است و قرار است ظرف مدت 18 ماه اینده و با سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی همراه اول در شیراز انجام شود ، اقدامی در راستای پیاده سازی ظرفیت های لازم برای اجرای سرویس های شبکه ملی اطلاعات است و یک پروژه بزرگ است .

لازم به ذکر است این دیتا سنتر ظرفیت چشم گیری برای استار تاپ ‌ها ، زیر ساخت‌ های ابری و کمک به تحقق رویای دیجیتال ایرانیان جنوب کشور ایجاد خواهد کرد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.