مجله سیم کارت

دستگاههای هوشمند جایگزین گوشی های هوشمند می شوند

0 77

دستگاههای هوشمند جایگزین گوشی های هوشمند می شوند

با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی های هوشمند و رفع نیازهای بی شمار بشر در این عرصه،نیاز به فناوری های هوشمند و تکنولوژی مدرن ،روند صعودی خود را طی می کند.در حقیقت تکنولوژی گوشی های هوشمند به حدی همه گیر و جاگیر شد . که تمایل به سمت دیگر فناوری های هوشمند مانند لباس های هوشمند پوشیدنی و … دور از ذهن نخواهد بود.صنعت گوشی های هوشمند بخوبی توانست جایگاه ویژه ای در عرضه ی تکنولوژی و فناوری ایجاد نماید . کمپانی های مختلف برای دستیابی به این هدف با تمام قدرت ظاهر شدند . گوشی های هوشمند متنوع و خاص با قابلیت های ویژه عرضه کردند.همانطور که می دانید “سامسونگ” در حال ساخت گوشی هوشمند تاشو با مشخصات خاص و منحصربفرد باعنوان گلکسی فولد خود می باشد

دستگاههای هوشمند جایگزین گوشی های هوشمند می شوند

گلکسی فولد

همانطور که می دانید “سامسونگ” در حال ساخت گوشی هوشمند تاشو با مشخصات خاص و منحصربفرد باعنوان “گلکسی فولد” خود می باشد . با توجه به خبرها به احتمال زیاد این گوشی به زودی در بازارعرضه خواهد شد.کره ای ها با رونمائی از این گوشی بیان کردند که این محصول به عنوان پلی به سمت آینده ی گوشی های هوشمند خواهد بود.در واقع با توجه به محدودیت به وجود آمده برای گوشی های هوشمند و به نهایت رسیدن این تکنولوژی بر روی گوشی های تلفن همراه،سامسونگ در تلاش است تا بر روی گزینه های دیگری مانند ایرفون ها و ساعت های هوشمند و غیره تمرکز داشته باشد.

دستگاههای هوشمند جایگزین گوشی های هوشمند می شوند

این کمپانی کره ای قصد دارد در پنج سال آینده دستگاه های پوشیدنی هوشمند یکپارچه به بازار عرضه کند . این تکنولوژی ارائه شدی به حدی کامل و قوی خواهد بود . که افراد قادر به تشخیص این نوع صفحه نمایش هوشمند پوشیدنی خود نخواهند بود.

اینترنت 5G و گلکسی فولد

در حقیقت با ظهور اینترنت اشیا و “اینترنت 5G” و هوش مصنوعی و تمام شدن دوره های گوشی هوشمند . کمپانی سامسونگ قصد دارد نوع دیگری از فناوری هوشمند را به دنیا نشان دهد . که بجای حمل ابزارهای هوشمند مانند گوشی هوشمند می توان آنها را (ابزارهای هوشمند) با استفاده از منابع طبیعی و نمایشگرهای مختلف که روی دیوار،بر روی لباس،وسایل نقلیه و حتی مچ دست قرار می گیرند.با این روش کاربران می توانند تمام کارهای خود مانند تماشای ویدئو و گوش کردن به موسیقی . همچنین نوشتن پاسخ آن را در هر مکانی تجربه نمایند.

دستگاههای هوشمند جایگزین گوشی های هوشمند می شوند

در نهایت باید یادآورشویم که در عصر کنونی و با توجه به روی کار آمدن اینترنت 5G و اینترنت اشیا، و با توجه به تلفیق این دو نوع تکنولوژی می توان بجای گوشی هوشمند به فکر ساخت و ارائه ی دستگاه های هوشمند دیگر بود که این کار احتمالا به واسطه ی اهداف بلند مدت کمپانی سامسونگ و اشاره کردن مستقیم این کمپانی به این هدف امکان پذیر بوده و دور از ذهن نخواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.