مجله سیم کارت

دعوت شاتل موبایل به دوستان و دریافت هدیه شاتل موبایلی

0 85

شاتل موبایل اپراتور نسل جدید خدمات تلفن همراه در کشور است . این اپراتور بزرگ به عنوان یکی از اپراتور های فعال در کشور مشترکین زیادی دارد . همواره در راستای رضایت مشترکین سیم کارت های خود در تلاش است . اپراتور شاتل موبایل از مشترکین سیم کارت های خود درخواست کرده است از دوستان خود دعوت کنید تا سیم کارت شاتل موبایل خرید کنند . با دعوت از دوستان خود از این اپراتور هدیه دریافت کنند .

اپراتور شاتل موبایل نیز مانند سایر اپراتور های فعال در کشور برای مشترکین “سیم کارت” خود اپلیکیشنی ارائه کرده است . بتوانند مشترکین از طریق این اپلیکیشن به کلیه خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند . اپلیکیشن شاتل موبایل من است که مشترکینی که این اپلیکیشن را ندارند می توانند به صورت رایگان این اپلیکیشن را دانلود و نصب کنند .

حالا اپراتور شاتل موبایل اعلام کرده است که با دعوت دوستان خود به خرید سیم کارت شاتل موبایل هوشمند به شما 20 هزار تومان اعتبار هدیه می دهیم . مشترکینی که مشترکین شاتل موبایل هستند با دعوت دوستان خود به خرید سیم کارت شاتل موبایل هوشمند علاوه بر دریافت 20 هزار تومان اعتبار هدیه به آن ها یک سال مکالمه درون شبکه رایگان نیز اهدا می شود . مشترکینی که تمایل دارند از دوستان خود دعوت کنند فقط کافی است لینک اختصاصی خودتان را برای دوستان خود ارسال کنید .

با هر “خرید سیم کارت شاتل موبایل” و فعال سازی آن 20 هزار تومان اعتبار هدیه دریافت کنید . این جایزه به صورت هفتگی به سیم کارت دعوت کننده اختصاص می یابد . دعوت کننده علاوه بر این ، 10 امتیاز نیز برای شرکت در قرعه کشی پلی استیشن 5 نیز دریافت خواهد کرد . دعوت کننده با لینک اختصاصی خود می تواند تعداد نا محدودی از دوستان خود را دعوت کند .

مشترکین شاتل موبایل برای دریافت لینک اختصاصی را برای دعوت از دوستان خود از چند روش می توانند این لینک را دریافت کنند :

1 – مراجعه به بخش دعوت از دوستان در  اپلیکیشن شاتل موبایل ( shatellmobile ) من

2 – مراجعه به بخش دعوت از دوستان در مدیریت حساب اینترنتی

3 – شماره گیری کد دستوری # 1 * 7 * 1 * از سیم کارت شاتل موبایل و دریافت خودکار لینک دعوت نامه اختصاصی از طریق پیامک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.