مجله سیم کارت

دوربین های گوشی های هوشمند

0 49

در دنیای امروزه که زندگی بشر تا حد بسیار زیادی به گوشی های همراه گره خورده و تقریبا همه ی افراد به صورت شبانه روز با این وسیله در ارتباط هستند و مدام در حال استفاده از این وسیله هستند و گویی زندگی بدون داشتن آن تقریبا غیر ممکن است . گوشی های هوشمند به ابزار ضروری در زندگی ما انسان ها تبدیل شده است . در این میان افرادی هستند که تمایل به گرفتن عکس دارند ، این افراد می توانند از این ویژگی موجود در گوشی های هوشمند استفاده کنند ، با رفتن به سوی آینده تمامی شرکت های سازنده گوشی های همراه سعی بر این دارند که گوشی های جدید خود را با بهترین کیفیت دوربین ارائه دهند . این روز ها دوربین های سه گانه و حتی چهار گانه به اکثر گوشی ها راه پیدا کرده است حتی بساری از گوشی ها ی ارزان قیمت نیز دارای این دوربین ها هستند . هر گوشی هوشمند معمولا 2 دوربین دارد که در حال حاضر در گوشی های جدید تعداد این دوربین ها بالا رفته است . ما به طور کلی 6 نوع دوربین داریم : دوربین اصلی ، اولترا واید ، تله فوتو یا پریسکوپی ، ماکرو ، سنسور مونو کروم یا تک رنگ ، سنسور تشخیص عمق .
شرکت هواوی جزو اولین شرکت های سازنده گوشی دارای سنسور مونو کروم بود و در گوشی های جدید چنین سنسوری مشاهده نمی شود . در واقع این سنسور قادر به گرفتن عکس های سیاه و سفید است و "هواوی" این دوربین را به گوشی ارائه شده خود اضافه کرد . هر کدام از دوربین ها ویژگی های خاصی دارند و این که شما معمولا چه نوع عکس هایی را ثبت می کنید به شما کمک می کند که گوشی را انتخاب کنید که ویژگی های مورد نظر شما را برای گرفتن عکس های مورد علاقه شما داشته باشد . در واقع اگر شما از قابلیت زوم گوشی استفاده می کنید باید به دنبال گوشی باشید که دوربین زوم داشته باشد معمولا بسیاری از گوشی های رده بالا در کنار دوربین اصلی ، از دوربین های زوم و اولترا واید نیز بهره می برند که به شما این اجازه را می دهد که عکس هایی با کیفیت دلخواه داشته باشید .
در واقع افرادی که تمایل به گرفتن عکس دارند باید در هنگام خرید گوشی همراه به دوربین های موجود در گوشی دقت کنند و با توجه به علایق خود به عکاسی گوشی مورد نظر خود را انتخاب کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.