مجله سیم کارت

دوشنبه سوری آبان ماه 1399

0 118

همراه اول ، اولین و بزرگ ترین اپراتور در کشور است که شروع به فعالیت کرده است . اپراتور همراه اول از شروع فعالیت خود تا به الان اقدامات زیادی را انجام و همواره در جهت رضایت مشترکین خود در تلاش است . همراه اول برای مشترکین خود که سیم کارت “همراه اول” دارند ، دوشنبه های آخر هر ماه هدیه های ویژه ارائه کرده است . همراه اول در بین اپراتور های همراه در کشور از مشترکین بیشتری برخوردار است . این اپراتور به عنوان اولین اپراتور برتر در کشور است . همراه اول برای مشترکین خود طرحی به نام طرح دوشنبه سوری ارائه کرده است . دوشنبه سوری آبان ماه 1399 روز دوشنبه 16 آبان ماه برگزار می شود .

مشترکین همراه اول از طریق این طرح می توانند ، دوشنبه های آخر هر ماه از همراه اول طرح های متنوع و متفاوتی را دریافت کنند . کلیه مشترکین همراه که سیم کارت همراه اول دارند می توانند از این طرح استفاده کنند . محدودیت برای کاربران این اپراتور ندارد و هم مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و هم مشترکین “سیم کارت همراه اول” اعتباری می توانند از این طرح استفاده کنند . مشترکینی که سیم کارت انارستان دارند هم می توانند از هدایای دوشنبه سوری بهره مند شوند . هر مشترک همراه اول ( MCI ) در هر ماه فقط یک بار می تواند طرح “دوشنبه سوری” را فعال کند . همراه اول به منظور رضایت مشترکین خود از خدمات این اپراتور دوشنبه های آخر هر ماه برای مشترکین خود هدایای ویژه ارائه می دهد .

دوشنبه سوری آبان ماه 1399

دوشنبه سوری آبان ماه در روز دوشنبه 16 آبان ماه برگزار می شود . مشترکین می توانند در این روز اقدام به فعال سازی کنند . هدایای اعلامی برای دوشنبه سوری آبان ماه حجم های دیتا 500 مگا بایتی تا 100 گیگا بایتی یک روزه رایگان می ‌باشد . به صورت رندوم به مشترکین اختصاص داده می شود . مشترکین که این طرح را فعال کردند از ساعت 8:00 تا 23:59 دوشنبه 26 آبان فرصت دارند .

با شماره گیری کد دستوری # 641 * 100 * بسته خود را فعال نمایند . طرح ‌های هدیه فوق به طور هم زمان با سایر طرح های اینترنت مشترک فعال می گردد .  هدیه های فوق ، هیچ رزرو خودکاری ندارد .مشترکین همراه اول برای دریافت اطلاعات مربوط به طرح از طریق شماره گیری کد دستوری # 64 * 100 * اقدام کنند ، برای استعلام # 0 * 64 * 100 * و برای فعال سازی # 1 * 64 * 100 * و برای راهنما # 9 * 64 * 100 * از این کد های دستوری می توانند استفاده کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.