مجله سیم کارت

دوشنبه سوری آبان ماه 1400

0 327

اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است . این اپراتور بزرگ برای کلیه مشترکین سیم کارت های خود دوشنبه های آخر هر ماه هدیه ویژه ارائه کرده است . کلیه مشترکین سیم کارت های همراه اول می توانند اقدام به فعال سازی آن کنند . اپراتور همراه اول دوشنبه های آخر هر ماه این طرح را ارائه می دهد و این طرح ویژه دوشنبه سوری همراه اول نام دارد .

همراه اول ( MCI ) به منظور افزایش رضایت مندی مشترکین سیم کارت های خود آخرین دوشنبه های هر ماه به مشترکین سیم کارت های خود هدایای ویژه ای اعطا می کند . برای هر دوشنبه سوری متنوع و متفاوت است و مشترکین هر ماه از هدایای آن ماه مطلع می شوند .

دوشنبه سوری آبان ماه 1400

اپراتور همراه اول به منظور افزایش رضایت مندی مشترکین سیم کارت های خود آخرین دوشنبه های هر ماه را هدایای ویژه ای به مشترکین خود اعطا می کند . هدایا در هر ماه متفاوت و متنوع است و مشترکین سیم کارت های همراه اول هر ماه از هدایای ان مطلع خواهند شد .

دوشنبه سوری آبان ماه 1400 روز دوشنبه 24 آبان ماه برگزار خواهد شد . هدایا برای “دوشنبه سوری” آبان ماه 1400 حجم های اینترنت 500 مگابایتی تا 100 گیگابایتی یک روزه می باشد . به صورت رندوم به مشترکین اختصاص اعطا می شود . برای دوشنبه سوری همراه اول آبان ماه روز دوشنبه طرح های جذاب ارائه کرده است . و به صورت رندوم به مشترکین اختصاص اعطا می شود . کلیه مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و سیم کارت همراه اول اعتباری مشمول این طرح خواهند شد .

مدت زمان استفاده از طرح

مشترکین انارستان هم می توانند از هدایای ویژه دوشنبه سوری بهره مند شوند . کلیه مشترکین سیم کارت های “همراه اول” از ساعت 8:00 تا 23:59 دوشنبه 24 ابان ماه 1400 فرصت دارند تا با شماره گیری کد دستوری # 641 * 100 * و یا با مراجعه به اپلیکیشن همراه من طرح خود را فعال نمایند . به هریک از مشترکین به صورت تصادفی یکی از طرح های اینترنت رایگان یک روزه از 500 مگا بایت تا 100 گیگا بایت اعطا می شود .

زمان مصرف به مدت یک روز از ساعت 5 صبح تا 17 عصر است . هر مشترک در هر ماه فقط یک بار می تواند طرح دوشنبه سوری را فعال نماید . طرح های هدیه هم زمان با سایر طرح های اینترنت مشترک فعال می گردد و این طرح ها هیچ رزرو خودکاری ندارد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.