مجله سیم کارت

دوشنبه سوری بهمن ماه 1400

0 365

اپراتور همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور در ایران دوشنبه های آخر هر ماه را برای مشترکین “سیم کارت” های خود پیشنهاد ویژه ارائه می دهد . طرح دوشنبه سوری همراه اول ( MCI ) به منظور افزایش رضایت مندی مشترکین “همراه اول” ارائه داه است . آخرین دوشنبه های هر ماه به مشترکین اهدا می شود . هدایا ها در هر دوشنبه سوری متفاوت است و مشترکین در همان ماه از هدایای آن ماه مطلع خواهند شد . هدایای اعلامی برای دوشنبه سوری بهمن ماه 1400 متفاوت تر از سایر دوشنبه سوری ها است زیرا با روز پدر یکی است .

دوشنبه سوری بهمن ماه

دوشنبه سوری بهمن ماه مقداری با سایر دوشنبه سوری دیگر متفاوت است زیرا با روز پدر است . 25 بهمن ماه دوشنبه سوری به صورت ویژه است و مشترکین می توانند از هدایا طرح دوشنبه سوری در این روز استفاده کنند . کلیه مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و سیم کارت همراه اول اعتباری و هم چنین مشترکین انارستان مشمول این طرح می شوند .
دوشنبه سوری بهمن 1400 همراه اول

نحوه فعال سازی طرح

کلیه مشترکین همراه اول از ساعت 8:00 تا 23:59 دوشنبه 25 بهمن ماه 1400 فرصت دارند تا برای فعال سازی  طرح دوشنبه سوری همراه اول اقدام کنند . مشترکین همراه اول با شماره گیری کد دستوری # 641 * 100 * از سیم کارت همراه اول خود می توانند اقدام به فعال سازی طرح مکالمه و یا اینترنت خود کنند . هدایای اعلامی در طرح دوشنبه سوری بهمن ماه ، بسته‌ های اینترنت رایگان 500 مگا بایتی تا 100 گیگا بایتی ( یک روزه از 5 صبح تا 5 عصر ) می باشد . هم چنین بسته‌ مکالمه رایگان درون شبکه و ثابت از 10 تا 100 دقیقه می ‌باشد . هدایای اعلامی در “دوشنبه سوری” بهمن ماه به صورت رندوم به مشترکین همراه اول اختصاص پیدا می کند .

شرایط دوشنبه سوری بهمن ماه

+ هر مشترک سیم کارت همراه اول فقط و فقط یک باز می تواند بسته دوشنبه سوری همراه اول را فعال کند .
+ طرح ویژه دوشنبه سوری هیچ رزرو خودکاری ندارد و هم زمان یا سایر خدمات فعال همراه اول قابل استفاده است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.