مجله سیم کارت

دوشنبه سوری شهریور ماه 1399

0 191

همراه اول برای مشترکین خود که سیم کارت همراه اول دارند طرحی با نام طرح دوشنبه سوری را ارائه کرده است . طرح دوشنبه سوری طرحی است که همراه اول هر دوشنبه آخر ماه برای مشترکین خود ارائه کرده است . “همراه اول” اولین و بزرگ ترین اپراتور برتر در کشور است  برای مشترکین خود خدمات منحصر به فردی را ارائه کرده است . سرویس دوشنبه سوری همراه اول سرویسی است ، که همراه اول دوشنبه آخر هر ماه برای کاربران خود هدایای ویژه ای ارائه می دهد . مشترکین “سیم کارت همراه اول” برای استفاده از این سرویس در دوشنبه های آخر هر ماه می توانند با شماره گیری کد # 64 * 100 *  از پیشنهاد های ارائه این اپراتور مطلع شوند . برای فعال سازی آن اقدام کنند . دوشنبه سوری شهریور 1399 در روز 31 شهریور است .

همراه اول ( MCI ) برای افزایش رضایت مندی مشترکین خود ارائه این سرویس را ارائه کرده است . باید به این نکته توجه کرد که هدایای اعلامی برای دوشنبه های آخر هر ماه متفاوت و متنوع است . مشترکین هر ماه از هدایای آن ماه مطلع می گردند . “دوشنبه سوری” شهریور ماه در روز 31 شهریور ماه و مصادف با هدایای خود را ارائه کرده است . هدایای در نظر گرفته شده برای دوشنبه سوری شهریور ماه طرح های دیتا 500 مگابایتی تا 100 گیگابایتی یک روزه رایگان می ‌باشد . به صورت رندوم به مشترکین اختصاص داده می شود .

دوشنبه سوری شهریور 1399

تمامی مشترکینی که سیم کارت همراه اول دارند ، چه سیم کارت همراه اول دائمی و چه سیم کارت همراه اول اعتباری مشمول استفاده از این طرح می باشند . مشترکین انارستان هم می توانند از هدایای دوشنبه سوری بهره مند شوند . مشترکین همراه اول که این سرویس را فعال کرده اند ، باید بدانند که این طرح از ساعت 8:00 تا 23:59 دوشنبه 31 شهریور فرصت دارند با شماره گیری کد دستوری * 100 * 641 # طرح خود را فعال نمایند
به هر یک از مشترکین به صورت تصادفی یکی از طرح های اینترنت رایگان یک روزه از 500 مگا بایت تا 100 گیگا بایت اختصاص و زمان مصرف آن به مدت یک روز از ساعت 5 صبح تا 17 عصر است .

هر مشترک در هر ماه تنها یک بار می تواند طرح دوشنبه سوری را فعال نماید . طرح های هدیه فوق به طور هم زمان با سایر طرح های اینترنت مشترک فعال می گردد . طرح های هدیه اعلامی در هر ماه  ، هیچ رزرو خودکاری ندارد . مشترکین باید در همان روز برای فعال سازی آن اقدام کنند و قابل رزرو کردن نیست .
مشترکین برای استعلام این طرح کد دستوری # 0 * 64 * 100 * را باید شماره گیری کنند . برای فعال سازی سرویس کد دستوری # 1 * 64 * 100 * و برای راهنما استفاده از این سرویس کد دستوری # 9 * 64 * 100 * را از سیم کارت خود شماره گیری کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.