مجله سیم کارت

دوشنیه سوری مرداد ماه 1399

0 45

همراه اول برای کلیه مشترکین که سیم کارت همراه اول دارند چه سیم کارت همراه اول دائمی و چه سیم کارت همراه اول اعتباری طرحی با نام طرح "دوشنبه سوری" در نظر گرفته است که بر اساس این طرح تمامی مشترکین همراه اول دوشنبه های آخر هر ماه می توانند از هدایایی که اپراتور "همراه اول" برای آن ها در نظر گرفته است ، استفاده کنند . همراه اول دوشنبه های آخر هر ماه برای مشترکین خود هدایایی را در نظر می گیرد که مشترکین این اپراتور می توانند ، با مراجعه به اپلیکیشن همراه من و یا با شماره گیری کد دستوری # 64 * 100 * هدیه خود را دریافت کنند . همراه اول این طرح را برای افزایش رضایت مندی مشترکین خود در نظر گرفته است و هدایایی که در نظر میگیرد متنوع و متفاوت است و مشترکین سیم کارت همراه اول هر ماه از هدایا آن ماه مطلع می شوند .
دوشنبه سوری مرداد ماه 1399 در روز دوشنیه 27 مرداد ماه 1399 برگزار می شود و مشترکین می توانند از روش های فوق از هدایای خود مطلع شوند و آن را دریافت کنند  و همراه اول برای هر دوشنبه سوری ، طرح‌ های جذاب و ویژه در نظر گرفته است .
هدایای در نظر گرفته شده برای دوشنبه سوری مرداد ماه بسته‌ های دیتا 500 مگا بایتی تا 100 گیگا بایتی یک روزه رایگان می باشد که به صورت رندوم به مشترکین اختصاص داده می شود و به هر یک از مشترکین به صورت تصادفی یکی از بسته‌ های اینترنت رایگان یک روزه از 500 مگا بایت تا 100 گیگا بایت اختصاص داده می ‌شود . کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول مشمول طرح می باشند و مشترکین انارستان هم می توانند از هدایای دوشنبه سوری بهره مند شوند . مشترکین از ساعت 8:00 تا 23:59 دوشنبه 27 مرداد فرصت دارند با شماره گیری کد دستوری * 100 * 641 # بسته خود را فعال نمایند و زمان مصرف بسته دوشنبه سوری تنها به مدت یک روز از ساعت 5 صبح تا 17 عصر است . هر مشترک در هر ماه تنها یک بار می تواند بسته . بسته‌ های هدیه فوق به طور همزمان با سایر بسته‌ های اینترنت مشترک فعال می گردد و بسته های هدیه دوشنبه سوری هیچ رزرو خودکاری ندارد .  دوشنبه سوری را فعال نماید .
مشترکین همراه اول برای استعلام باید کد دستوری # 0 * 64 * 100 * و برای فعال سازی کد دستوری # 1 * 64 * 100 * و برای راهنما # 9 * 64 * 100 * را شماره گیری کنند .  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.