مجله سیم کارت

دومین بسته اینترنت رایگان شاتل موبایل

0 72

با توجه به آغاز سال تحصیل 99 و نیاز استفاده دانش آموزان از اینترنت برای آموزش آنلاین ، تمام اپراتور های فعال در کشور در جهت حمایت از دانش آموان و معلمان برای آن ها بسته اینترنت رایگان در نظر گرفته اند . در زمان کرونا در کشور و لزوم برگزاری کلاس های آموزشی به صورت آنلاین ، این بسته های حمایتی تا حد بسیار زیادی برای آن ها کاربرد دارد . شاتل موبایل یکی دیگر از اپراتور های فعال است و شاتل موبایل برای دومین بار بسته اینترنت 3 ماهه ای را برای معلمان عزیز در نظر گرفته است و تمام معلمانی که سیم کارت شاتل موبایل دارند می توانند به از بسته های رایگان اینترنت "شاتل موبایل" استفاده کنند .
 در این فرایند ، شاتل موبایل علاوه بر دومین دوره اعطای بسته اینترنت سه ماهه به معلمین گرانقدر ، استفاده از اپلیکیشن تعاملی شاد ( شبکه آموزشی دانش آموزان ) را هم برای تمامی مشترکین سیم‌ کارت ‌های خود ، رایگان کرده است . اپراتور شاتل موبایل پیش از این نیز اقدامات زیادی در جهت پیشگیری همه گیری این ویروس انجام داده است ، از جمله اقدامات اپراتو شاتل موبایل در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ، فعال‌ سازی دو نوبت بسته سه ماهه اینترنت برای معلمان ، توسعه زیر ساخت ثبت ‌نام اینترنتی و تلفنی سیم‌ کارت جهت حفظ سلامت افراد و جلوگیری از حضور متقاضیان در مراکز تجمع که ضمن تسهیل فروش غیر حضوری ، امکان ثبت نام ، احراز هویت و تحویل رایگان "سیم‌ کارت شاتل موبایل" هوشمند درب منزل را بیش از پیش گسترش داده ، عرضه "سیم‌ کارت" سازمانی ویژه دور کاری با قابلیت ایجاد سریع و مقرون به صرفه کانال ارتباطی امن و اختصاصی بر مبنای راه کار APN-VPN شاتل موبایل به همراه قابلیت عرضه IP معتبر و یکتا روی سیم‌ کارت به سازمان‌ ها و شرکت ها است .  
با توجه به پوشش سراسری 3G و 4G/LTE سیم‌ کارت‌ های شاتل موبایل و قابلیت انحصاری «سیم‌کارت  هوشمند» این اپراتور ، که با تحلیل مداوم شبکه و آنتن موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک ، همیشه به طور خودکار ، بهترین شبکه موجود در منطقه حضور مشترکین را برای آنان انتخاب و فعال می‌ کند ، معلمان و دانش ‌آموزان سراسر کشور می‌ توانند از اینترنت پر سرعت سیم‌ کارت‌ های این اپراتور استفاده کرده و به سامانه‌ های آموزشی دسترسی داشته باشند . بر اساس اعلام روابط عمومی شبکه تلفن همراه شاتل موبایل ، دسترسی به اپلیکیشن شبکه تعاملی شاد ، از طریق اینترنت سیم ‌کارت ‌های شاتل موبایل ، کاملاً رایگان است و هیچ‌ گونه ترافیکی در استفاده از این سامانه برای مشترکین محاسبه نمی شود .
علاقه‌ مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص شبکه تلفن همراه شاتل موبایل ، انتخاب شماره و خرید سیم‌ کارت هوشمند شاتل موبایل با پوشش سراسری 3G و 4G با پیش‌ شماره 0998 و کد یک ، می‌ توانند به وب ‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره 09981000000 و به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند .
شاد بزرگ ترین اپلیکیشن تعاملی کشور است که برای وزارت آموزش و پرورش پیاده‌ سازی شده است و بر اساس اعلام متولیان این شبکه تعاملی ، در حال حاضر با گذشت پنج ماه از شروع این پروژه ملی ، بیش از 14 میلیون کاربر در این زیست‌ بوم دیجیتال فعال هستند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.