مجله سیم کارت

دومین بسته رایگان ایرانسل برای معلمان

0 72

با توجه به لزوم جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و آغاز سال تحصیلی 99 و تدریس آنلاین اپراتور ها جهت حمایت از دانش آموزان و معلمان بسته های ویژه ای را برای آن ها در نظر گرفته اند . یکی از اپراتور هایی که در دوران شیوع کرونا اقدامات زیادی را انجام داده است ، اپراتور ایرانسل است . اپراتور ایرانسل در زمان کرونا و برای جلوگیری از شیوع این ویروس اقدامات زیادی انجام داده است که بسیار ارزشمند است . ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران است که اقدامات زیادی در جهت فرهنگ سازی استفاده از ماسک جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام داده است .
به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، "ایرانسل" برای معلمان کشور در شرایط کرونا و برای تدریس آنلاین و جهت حمایت از این قشر زحمت کش ، بسته اینترنتی 20 گیگا بایتی ارائه داده است . معلمان عزیزی که سیم کارت ایرانسل دارند می توانند اقدام به فعال سازی این بسته ها کنند و می توانند این بسته را روی سیم کارت خود فعال کنند و از خدمات این اپراتور بزرگ بهره مند شوند . معلمان با فعال کردن این بسته روی "سیم کارت ایرانسل" خود می توانند تا سه ماه از این بسته 20 گیگا بایتی استفاده کنند .
این بسته ، برای استفاده از خدمات اینترنت ‌همراهِ اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران ، برای حدود 150هزار معلم که سیم کارت ایرانسل دارند ، بر اساس فهرست ارائه شده از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، فعال شده است و معلمان ارجمند می ‌توانند از بامداد امروز 25 شهریور ماه 1399 ، به مدت سه ماه ، از آن استفاده کنند .
بسته ‌های هدیه فعال شده برای معلمان گرامی ، از طریق اپلیکیشن ایرانسل من قابل مشاهده است و میزان مصرف آن ها نیز قابل بررسی است و مشترکین می توانند هر لحظه از حجم بسته خود اطلاع پیدا کنند . بسته‌ هایی که از قبل فعال شده‌ اند و روی "سیم کارت" آن ها فعال است ، پس از اتمام حجم بستۀ 20 گیگا بایتی هدیه ، یا بعد از پایان مهلت استفاده از این بسته ، در دسترس خواهند بود . بسته ‌های اینترنتی که در این مدت ، مهلت استفاده از آن‌ ها به پایان می ‌رسد ، قابل تمدید نخواهند بود . ایرانسل ، در فروردین ماه سال جاری ( 1399 ) نیز ، در راستای مسؤولیت اجتماعی خود با هماهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، بستۀ اینترنت رایگان مشابهی را به معلمان ارجمند ، اختصاص داده بود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.