مجله سیم کارت

دیدار ایرانسل با مدیران پرسپولیس و استقلال

0 25

دیدار ایرانسل با مدیران پرسپولیس و استقلال

ایرانسل بعنوان دومین و یکی از فعالترین و پرطرفدارترین اپراتورهای ایران می باشد که توانسته است با ارائه خدمات نوین و بواسطه همکاری با شرکتها و کمپانی های مختلف ،نام و آوازه ای برای خود رقم بزند.

یکی از فعالیت های مثبت این اپراتور ،آگاه ساختن کاربران و مشترکین از اخبار روز اتفاق افتاده برای خود(ایرانسل) می باشد و هر لحظه کاربران خود را فعالیت های انجام شده باخبر می کند. همانطور که می دانید همکاری ایرانسل با باشگاههای پرسپولیس و استقلال و همچنین حمایت از سامانه 3030 با حاشیه هایی روبرو بود.در همین راستا ایرانسل بیانیه ای را صادر نمود و شروع به شفاف سازی در اینباره نمود.

هم اکنون باخبر شدیم که طی چند روز گذشته مدیرعامل اپراتور "ایرانسل" دکتر بیژن عباسی آرند، نشستی مشترک با مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال انجام داد. نشست هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال، عصر پنجشنبه، 14 شهریورماه و نشست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، عصر شنبه 16 شهریورماه با حضور در ساختمان مرکزی ایرانسل با مدیرعامل انجام شده است.

این نشست با برنامه ریزی برای اهداف آینده و همچنین بررسی و رفع مشکلات و شفاف سازی های ضروری برای اهداف گذشته تشکیل شد.

نشست برگزار شده طی بیانات طرفین بسیار موثر و مفید بوده و طرفین برای درآمدزایی های پیش رو به اجماع نظر واحدی رسیده و از اینرو در رسیدن به این هدف والا با قدرت به پیش خواهند رفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.