مجله سیم کارت

راه‎اندازی سرویس جیرینگ آسا برای مشترکان همراه اول در آینده‎ی نزدیک

0 33

راه‎اندازی سرویس موسوم به آسا ( آسان ، سریع ، امن ) تحت عنوان جیرینگ آسا .

 معاون بازاریابی جیرینگ ، از راه ‎اندازی سرویس موسوم به آسا ( آسان ، سریع ، امن ) تحت عنوان جیرینگ آسا خبر داد و افزود : مشترکین همراه اول از طریق این سرویس علاوه بر خرید شارژ برای خود و دیگران و پرداخت قبوض تلفن همراه می‎ توانند نسبت به پرداخت قبوض دارای شناسه اقدام کنند .

"دیاکو نوروزی" در گفت‎وگو با خبرنگار سازمان خبری سیتنا ، اظهار داشت : یکی از معضلات زندگی پرترافیک شهری عدم دسترسی سهل و سریع به امکانات مورد نیاز است ؛ به عبارت دیگر در دسترس بودن امکانات به دلیل ترافیک شهری و زندگی روزمره چالش بزرگی برای مردم محسوب می‎شود. از آن جایی که تلفن همراه وسیله ‎ای است که در همه جا همراه شما می‎ باشد ، لذا شما احساس می‎کنید که با داشتن تلفن همراه در همه جا می‎ توانید به تمام سرویس‎ های مورد نیاز نزدیک باشید. وی ، ادامه داد : یکی از سرویس‎ هایی که خیلی در طول شبانه روز با آن ها عجین هستیم بحث پرداخت و یا همان payment است ؛ از آن جایی که تلفن همراه وسیله ‎ای است که همواره در دسترس افراد جامعه می‎ باشد و کمتر کسی تلفن همراه را از خود دور نگه می ‎دارد ، در نتیجه تلفن همراه بهترین ابزار برای ارائه‎ ی خدمات و سرویس‎ ها به مردم جامعه می ‎باشد .

نوروزی در خصوص سابقه ‎ی پرداخت از طریق تلفن همراه ، گفت : ارائه ‎ی سرویس بر روی تلفن همراه تکنولوژی جدیدی محسوب نمی‎ شود . بانک ‎ها پیش تر از این ، بانکداری از طریق تلفن همراه و یا همان mobile banking را شروع کرده بودند . بانکداری از طریق تلفن همراه در حقیقت بر دو بستر اینترنت و پیامک در پس زمینه‎ ی برنامه های بانکی در حال فعالیت و کار می ‎باشد ، اما راهکارهای نوین بر روی بستر تلفن همراه مثل ارائه‎ی سرویس از طریق کدهای USSD یا مثل پرداخت از طریق NFC که امروزه بحث داغ دنیاست، تکنولوژی‎های جدیدی به شمار می‎آیند.

معاون بازاریابی جیرینگ، افزود: ما هم جزو شرکت‎هایی هستیم که چون ماموریت‎مان حرکت در راستای تمایل و گرایش مردم نسبت به تلفن همراه است، این موضوع را مدنظر قرار داده و به دنبال آن هستیم.

نوروزی در ادامه‎ی گفت‎وگو با سیتنا، گفت: عرصه‎ی کسب و کار جیرینگ در حقیقت از نوع B2C است و جیرینگ با این ماموریت تاسیس و آغاز به کار کرده است. اما به دلیل چالش‎هایی که برای اخذ بخشی از مجوزهای مربوطه با آن مواجه شدیم و از آن جایی که نمی‎خواستیم کسب و کار مان را معطل نگه داریم، در نتیجه تا اخذ مجوزهای لازم از حوزه B2C به حوزه B2B ورود کرده و سرویس هایی همچون فروش شارژ و پرداخت قبوض را راه‎اندازی کردیم و در اختیار برخی شرکت‎های بازرگانی، بانک‎ها و PSPها قرار دادیم و جیرینگ اعتبار بسیار خوبی در بین شرکت‎ها و بانک‎ها به دست آورده است.

نوروزی در عین حال خاطرنشان کرد: به محض اینکه مجوزهای لازم اخذ شود، ورود جیرینگ در عرصه‎ی B2C آغاز خواهد شد.

معاون بازاریابی جیرینگ، در خصوص سرویس‎ها و خدماتی که در حال حاضر این شرکت ارائه می‎دهد، گفت: از جمله خدماتی که در حال حاضر امکان ارائه‎ی آن‎ها را داریم، اعلام موجودی حساب، خرید شارژ از طریق کارت‎های بانکی عضو شتاب و یا کیف پول جیرینگ که به اسم کیف پول الکترونیکی جیرینگ شناخته می‎شود، می‎باشند.

وی، افزود: یک خبر خوب برای مشترکین جیرینگ، راه‎اندازی سرویس جدیدی است که به زودی در دسترس مشترکان همراه اول قرار خواهد گرفت. این بدان معناست که تمام دارندگان تلفن همراه اول می‎توانند از طریق این سرویس که موسوم به آسا (آسان، سریع، امن) تحت عنوان جیرینگ آسا است از خدمات ارائه شده توسط جیرینگ استفاده کنند.

وی در تشریح این سرویس گفت: مشترکین همراه اول از طریق این سرویس علاوه بر خرید شارژ برای خود و دیگران و پرداخت قبوض تلفن همراه می‎توانند اقدام به پرداخت قبوض خدماتی که دارای شناسه هستند نیز بنمایند. این سرویس به پاس همراهی مشترکان وفادارمان ایجاد شده و با هدف تسهیل دارندگان سیم‎کارت‎های اعتباری و دائمی در حوزه‎ی خرید شارژ و پرداخت قبوض فعالیت خواهد نمود.

وی در پایان تاکید کرد: پتانسیل جیرینگ همچون فنری است که جمع شده و با اخذ مجوزهای لازم از بانک مرکزی، برنامه های متنوعی قابل ارائه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.