مجله سیم کارت

راه اندازی مرکز نو آوری همراه اول

0 44

اپراتور همراه اول به تازگی مرکز نو آوری خود را راه اندازی کرده است ، اپراتور همراه اول به عنوان اولین و برترین اپراتور در کشور همواره در تلاش است تا متنوع ترین و با کیفیت ترین خدمات را در اختیار مشترکین سیم کارت های خود قرار دهد . اپراتور همراه اول همان طور که اشاره کردیم به تازگی اولین مرکز نو آوری خود را با هدف حمایت از استارت آپ ها کشور و شرکت و تیم های نو پا و تازه کار راه اندازی کرده است . این مرکز با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف راه اندازی شده است ، و اپراتور همراه اول اظهار امیدواری کرد : تا بتواند با راه اندازی این مرکز کمکی به استارت آپ ها و شرکت های نو پا کرده باشد ، در این مرکز که به تازگی راه اندازی شده است خدمات پایه ای و تخصصی ارائه خواهد شد .
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، مرکز تحقیق و توسعه "همراه اول" با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف و با مأموریت تحقیق ، توسعه ، نو آوری و حمایت از فناوری های نوین و بومی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ، مرکز نو آوری همراه اول ( MCI R&D LAB ) را راه اندازی کرد .

این مرکز با هدف خود کفایی و استقلال فنی و تخصصی حول محور نیازمندی های فناورانه زیست بوم ICT کشور و بهره مندی از ظرفیت دانشگاه ها و شرکت های دانش‌ بنیان سراسر کشور راه‌ اندازی شده است . این مرکز به عنوان بازوی نو آوری همراه اول زیر نظر مرکز تحقیق و توسعه با تعریف پروژه‌ های مشترک با بهره مندی از ظرفیت اعضای هیات علمی و دانشجویان نخبه زیر ساخت‌ های لازم برای توسعه اکو سیستم نو آوری را از قبیل خدمات پایه‌ ای و خدمات تخصصی حول محور نیازمندی های حوزه ICT ارائه می ‌دهد . روی کرد این مرکز حمایت از استارت ‌آپ ‌ها و تیم‌ های نو پا در محور اصلی فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم افزار های رایانه ای و خدمات تجاری سازی و شتاب دهی اعلام شده است .
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.