مجله سیم کارت

راه اندازی 79 سایت در مازندران و نوسازی شبکه سیستان و بلوچستان

0 24

اپراتور "همراه اول" اولین و بزرگ ترین اپراتور در ایران است و این اپراتور بزرگ اولین اپراتور ی است که در کشور فعالیت خود را اغاز کرده است و این اپراتور بزرگ مشترکین زیادی دارد و در تلاش است که بهترین خدمات را به مشترکین سیم کارت های خود را ارائه دهد . سیم کارت همراه اول دائمی 0912 در بین "سیم کارت" های همراه اول از طرفداران بیشتری برخوردار است و افراد زیادی تمایل به خرید سیم کارت همراه اول دائمی 0912 دارند .
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، همراه اول در طی یک سال اخیر 79 سایت تلفن همراه در شهر ها و روستا های مازندران راه اندازی کرده است . همراه اول در راستای توسعه عدالت ارتباطی و کسب رضایت حداکثری مشترکان تلفن‌ همراه ، در یک ‌سال اخیر اقدام به نصب و راه‌ اندازی 79 سایت تلفن‌ همراه و 593 تکنولوژی روز موبایل در روستا ها و شهرستان‌ های مازندران با صرف هزینه 948 میلیارد ریال کرده است .
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، نوسازی شبکه تلفن همراه استان پهناور سیستان و بلوچستان در قالب پروژه ایمن سازی و به سازی کشوری از دو هفته گذشته با هدف افزایش پوشش با کیفیت شبکه ، کاهش قطعی سایت ها و افزایش کیفیت و ارتقاء پایداری شبکه ، آغاز شده و تا پایان خرداد ماه سال آینده ادامه خواهد داشت .علاوه بر نوسازی 200 سایت در76 شهر و روستای استان سیستان و بلوچستان ، نصب سیستم تغذیه نیروی 6 « هاب سایت » و ایمن سازی 10 سایت پر اهمیت این استان با وجود برخی مشکلات ، توسط تیم های فنی همراه اول ، مخابرات استان و شرکت نقش اول کیفیت ( ناک ) نوید آینده ای روشن برای این استان دارد .

هم چنین تقویت و پشتیبانی زیر ساخت شبکه و جلوگیری از معارضات اجتماعی ، ترمیم تجهیزات و بدنه سایت های شبکه همراه اول ، جلوگیری از آسیب پذیری سایت های استان سیستان و بلوچستان در مقابل تغییرات آب و هوایی و در نهایت حفظ و استمرار پایداری شبکه از دیگر اهداف و مزیت های اجرای این پروژه با صرف کم ترین اعتبار و مدیریت هزینه ها در روزهای سخت کرونایی محسوب می شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.