مجله سیم کارت

رایتل امروز معاون مالی و سرمایه های انسانی خود را انتخاب نمود

0 85

رایتل امروز معاون مالی و سرمایه های انسانی خود را انتخاب نمود

در راستای شکوفایی اپراتور های “همراه اول” و “ایرانسل”  و بالا رفتن میزان طرف داران این اپراتور و تمایل افراد برای خرید سیم کارت ایرانسل ، سیم کارت رند و خرید سیم کارت اعتباری همراه اول ، اپراتور سوم نیز با قدرت تمام دست به کار شد . اخیرا اپراتور رایتل با تغییر مدیریت خود شروع به فعالیت ویژه ای کرده است . در مبنای امضای دیجیتال همراه رایتل و هم چنین ارائه سرویس صدور گواهی الکترونیکی گام های مثبتی برداشته است . در واقع می توان گفت “رایتل” در تلاش است تا در بازار رقابت نه تنها از رقبای خود عقب نماند . بلکه در تلاش است تا با پیشی گرفتن از آن ها خود را به صدر جدول پر فروش ترین و پر طرف دارترین اپراتور های ارتباطات در کشور مبدل نماید . اپراتور رایتل تا حد زیادی نیز در این راستا موفق بوده است .

در همین راستا اپراتور رایتل ( rightel ) اقدامات ویژه ای را آغاز نموده است . و در جلسه ای که به تاریخ سه شنبه نهم مهر ماه با حضور عضو هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی جناب آقای ملکوتی خواه و تعدادی از معاونین و مدیران ارشد رایتل برگزار شد . کمال‌ الدین موسی زاد را به عنوان سرپرست معاونت مالی و سرمایه‌ های انسانی این اپراتور معرفی نمود .

جناب اقای موسی زاد ، دارای سابقه درخشان و متعددی می باشد . ایشان فردی با سواد و کوشا می باشد . دانش‌ آموخته مدیریت مالی بوده . سمت معاون مالی و اداری و عضو هیأت مدیره شرکت مادر تخصصی دارویی و تجهیزات پزشکی کشور را نیز بر عهده داشته است . هم چنین آقای موسی زاد معاون مالی اداری فارما شیمی در سازمان بیمه سلامت . رییس گروه خدمات مدیریت بنیاد مستضعفان و مدیر مالی هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان . وابست به فولاد مبارکه بخشی از مسوولیت‌ های سرپرست جدید معاونت مالی و سرمایه‌ های انسانی رایتل است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.