مجله سیم کارت

رایتل به مشترکین سیم‌کارت‌های تامین 2 گیگابایت اینترنت،هدیه می دهد

0 29

رایتل به مشترکین سیم‌کارت‌های تامین 2 گیگابایت اینترنت،هدیه می دهد

سیم کارت اعتباری رایتل اولین سیم کارت اعتباری نسل های نوین ارتباطی کشور  با پیش شماره 0921 و 0922 است که امکان ارایه خدمات پیشرفته‌ای همچون  اینترنت پرسرعت، کنفرانس صوتی و پیام چند رسانه‌ای، خدمات ارزش افزوده و  … را برای مشتریان فر اهم می‌آورد.

شرکت خدمات ارتباطی رایتل با هدف فعالیت در حوزه فن آوری نوین اطلاعات و  ارتباطات در سال 1386 با مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی  تأسیس شد و خدماتی را در زمینه های مختلف همچون فن آوری کارت های هوشمند،  پورتال های سازمانی، خدمات انتقال داده ها و تأمین و تهیه سخت افزار ارائه  کرد.
رایتل در راستای گسترش دامنه فعالیت های خود، در سال 1389 موفق به  اخذ پروانه ایجاد و بهره برداری از شبکه تلفن همراه به شماره 100/54 از  سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با انحصار دوساله جهت ارائه خدمات  نسل سوم موبایل علاوه بر خدمات نسل دوم نائل آمد و اکنون تمامی تلاش خود را  معطوف ورود سریع به بازار مخابرات ایران نموده تا بدین ترتیب خود را به  عنوان اپراتوری مشتری مدار و نوآور در بین رقبا معرفی نماید.
اپراتور رایتل در پی اهداف بلند والای خپد دست به اقدامات اساسی در اینباره نمود.این اپراتور بعد از فعالیت های ارزنده خود،و بعد از اپراتورهای سیم کارت همراه اول و سیم کارت ایرانسل، در اقدامی اساسی به مشترکین سیم‌کارت‌های تامین اجتماعی رایتل 2 گیگابایت اینترنت و همچنین 1000 دقیقه مکالمه رایتلی هدیه می‌دهد.

در واقع به گزارش روابط عمومی رایتل و با توجه به شرایط پیش آمده در کشور، این اپراتور همواره در تلاش است تا مشترکین سیم کارت های تامین اجتماعی رایتل بابت رفع نیازهای ارتباطی خود هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

لازم به ذکر است که تمامی افرادی که از سیم‌کارت تامین اجتماعی رایتل استفاده می‌کنند و همچنین بسته هدیه آن‌ها منقضی شده است می‌توانند با وارد کردن کد دستوری به خرید بسته اینترنتی اقدام و از رایتل هدیه دریافت نمایبند.کد دستوری برای اینکار  #142* می باشد.
در انتها شایان ذکر است که این هدیه شامل 2 گیگابایت اینترنت بوده و 1000 دقیقه مکالمه رایتلی با اعتبار 30 روز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.