مجله سیم کارت

رایتل به چالش های اخیر اعمال شده به این اپراتور پاسخ داد

0 7

رایتل به چالش های اخیر اعمال شده به این اپراتور پاسخ داد

همانگونه که در جریان هستید از مدتی پیش اپراتور رایتل با تنش ها و چالش های گوناگونی درگیر بود.بعد از استعفای پر رمز و راز  مینا مهرنوش ،مدیرعامل جدید "رایتل" و بدون سرپرست بودن این اپراتور ، اوضاع رایتل با مشکلات متداولی روبرو شد. در همین راستا سرپرست مدیریت‌عامل رایتل  اخیرا در طی گزارشی شروع به شفاف سازی وضعیت کنونی این اپراتور نمود. در واقع طبق بیانات ذکر شده ، رایتل تمام تلاش خود را به کار گرفته است  تا وضعیت موجود را بهبود بخشد و برای این کار برنامه ریزی حساب شده ای دارد و گام به گام با هدف به پیش می رود. همچنین ایشان در ادامه  بیان کردند که : متاسفانه برخی به دنبال ایجاد چالش برای خانواده دولت هستند.

با توجه به سابقه  درخشان رایتل می توان به وضوح بیان کرد که اپراتور رایتل بی شک این بحران را نیز با موفقیت پشت سر خواهد گذاشت . در ادامه همین خبر یاسر رضاخواه روابط عمومی رایتل، در گفت و گو با شستا رسانه اظهار داشت: اخیرا در فضای مجازی مطالبی علیه بخشی از مدیران سابق رایتل مطرح می‌شود. این اقدامات که حتما کار عده‌ای فرصت طلب است در راستای تشویش اذهان و ایجاد تفرقه میان مجریان خدمت‌رسان صورت می‌گیرد.

در واقع نشر چنین اخبار کذبی از سمت اپراتور رایتل بی پاسخ نخواهد بود و این اپراتور از طریق قضایی به این موارد رسیدگی خواهد نمود ، زیرا این اقدامات غیراخلاقی و غیر شرعی می باشند.در حقیقت با توجه به تخلفات انجام شده به رایتل ، این اپراتور امیدوار است با پیگیری تخلفات مشخص از سمت افراد خاطی ، رسیدگی به تخلفات در فضایی غیر از رسانه ها پیگیری و اعمال خواهد شد.

در انتها سرپرست مدیریت عامل رایتل تاکید کردند که با تمام قدرت و توان خود و با برنامه ریزی صحیح و حساب شده برای بهبود وضعیت و عملکرد رایتل اقدام خواهند نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.